Grupul francez Carrefour a realizat vânzări care includ TVA de 2,03 miliarde de euro, în România, în primele nouă luni ale acestui an, o creștere de 7,9% față de anul trecut, conform raportului lansat luni.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Spre comparație, în Franța vânzările s-au ridicat la 31 miliarde euro, iar pe total grup au fost de 69 miliarde euro, în aceeași perioadă.

În trimestrul trei, vânzările din România s-au ridicat la 706 milioane de euro, după o majorare de 4,5%, cu o creștere a traficului în magazine, pe când în Franța au fost de 10,77 miliarde euro, iar la nivel de grup au fost de 23,64 miliarde euro. Valorile pieței locale în termeni comparabili plasează Carrefour România pe poziția a treia în ceea ce privește evoluția cifrei de afaceri în Europa.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Régis Moratin, CFO Carrefour România, a declarat: „Rezultatele din cel de-al treilea trimestru reflectă capacitatea Carrefour România de a-și adapta modelul de business și de a acționa într-un context european provocator. Ne menținem angajamentul pe plan local de a proteja puterea de cumpărare a românilor, prin promoții și campanii personalizate. Intensificarea traficului în cele peste 410 magazine multiformat din țară ne dă încredere că suntem bine poziționați în regiune, pentru o creștere accelerată. Portofoliul de mărci private joacă, de asemenea, un rol cheie, așa cum s-a dovedit și în rezultatele din T3 la nivel de Grup, ajungând la 35% din vânzările de alimente, astfel că acesta este un alt domeniu prioritar de investiții. Ne continuăm misiunea de a câștiga locul de top pentru ceea ce contează cu adevărat pentru clienții noștri: calitate fără compromisuri, produse locale și proaspete și o experiență optimă la cumpărături”.

Carrefour România își continuă planurile de extindere, încheind T3 cu 412 magazine.

Compania precizează că achiziția activităților Cora în România a primit aprobarea din partea Consiliului Concurenței, iar preluarea va intra în vigoare în următoarele săptămâni.