IKEA România a înregistrat în anul fiscal 2023 o creștere de 14,1% în materie de vânzări, în comparație cu anul precedent, ajungând la o cifră de afaceri de peste 1,2 miliarde de lei și la peste 22 de milioane de produse vândute în toate unitățile, anunță compania.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

De asemenea, IKEA a înregistrat creșteri în anul fiscal 2023 (1 septembrie 2022 – 31 august 2023) și în materie de vânzări online, cu o creștere de 6% față de anul fiscal 2022, confirmând astfel încă o dată tendința consumatorilor de a prefera achizițiile online. Totodată, 2023 a fost și anul în care IKEA Timișoara și-a deschis oficial porțile, contribuind semnificativ la îmbunătățirea performanței afacerii, spun reprezentanții companiei.

Conform datelor anunțate de Ikea, produsele de mobilier rămân în topul preferințelor clienților, raportul dintre vânzările de mobilier și cele de accesorii fiind de 64% pentru mobilă și 36% pentru accesorii. Vedetele în rândul produselor IKEA din ultimul an fiscal au fost gama de accesorii de mobilier KOMPLEMENT, cu 645.960 de articole vândute, și gama de farfurii OFTAST, cu un total de 2.103.429 de articole care au ajuns în locuințele clienților. Au fost apreciate în special farfuriile OFTAST de 25 cm, cu 985.819 bucăți vândute, suficient de multe pentru a depăși în înălțime Muntele Everest dacă ar fi așezate unele peste celelalte. Iar scaunele albe ADDE s-au dovedit a fi și ele la mare căutare, întrucât nu mai puțin de 26.156 de unități și-au găsit locul perfect la mesele clienților.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

În anul fiscal 2023, magazinele IKEA din România au avut 5 milioane de vizitatori, potrivit reprezentanților firmei.

„În continuare, ne propunem să explorăm noi formate care să ne permită să rămânem o companie accesibilă, convenabilă și sustenabilă atât astăzi, cât și în viitor, dezvoltând mediul omnichannel și investind în accesibilitate”, a adăugat Violeta Neniță, Market Manager, IKEA România.