Modernizarea liniei de tren Ploiești – Roman – Iași (M 500): A fost emis Acordul de Mediu pentru secțiunea Focșani – Roman (147 km)

tren de lucru Sursa foto: CFR Infrastructură

Ministerul Mediului a emis Acordul de Mediu pentru modernizarea liniei de tren dintre Focșani și Roman, pe Magistrala CFR 500 Ploiești – Suceava/Iași. Secțiunea Focșani – Roman are o lungime de 147 kilometri, iar proiectul a fost realizat pentru ridicarea vitezei trenurilor de călători la maximum 160 km/h, respectiv 120 km/h la trenurile de marfă.

Studiul de Fezabilitate pentru modernizarea M 500 între Focșani și Roman este realizat de Asocierea de proiectanți ISPCF – TPF Inginerie, costă 20 de milioane lei și a avut o durată de implementare de 44 de luni. Aceeași asociere realizează documentația tehnică și pentru modernizarea M 500 între Ploiești Triaj și Focșani (143 km), Roman – Iași – Frontieră Republica Moldova (140 km) și Pașcani – Dărmănești (70 km), contracte cu termene decembrie 2023/ianuarie 2024, potrivit datelor CFR Infrastructură.

„Acordul de Mediu pentru proiectul “Reabilitarea liniei de cale ferată Focșani – Roman.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Astăzi, în prezența ministrului Ministrului Mircea Fechet,Laurențiu Alexandru Păștinaru, președintele ANPM a semnat Acordul de Mediu pentru proiectul “Reabilitarea liniei de cale ferată Focșani-Roman”, care vizează lucrări în județele Vrancea, Bacău și Neamț. Traseul proiectat urmărește traseul liniei existente de cale ferată Focșani – Roman, cu o lungime totală a liniei de 147,7 km, iar pentru reducerea declivităţii şi creşterea vitezei operaţionale (160km/h), au fost incluse 5 sectoare de traseu nou de lungimi variabile.”Sunt convins că acest proiect va contribui semnificativ la creșterea numărului de călători care vor folosi trenul ca mijloc de transport în comun, în locul mașinii personale. Totodată, și transportul de marfă va avea de câștigat, odată cu îmbunătățirea parametrilor infrastructurii feroviare pentru creșterea vitezei maxime de circulație la 120 km/h pentru trenurile de marfă”, a transmis Ministerul Mediului.

De la București (Gara de Nord) până la Iași, cel mai rapid tren CFR Călători parcurge distanța de 400 de kilometri în 6 ore și 11 minute, iar de la București la Suceava Trenul InterCity Ștefan cel Mare face 6 ore pe 447 km.

La sfârșitul anului trecut, CFR Infrastructură a anulat licitația pentru electrificarea liniei dintre Dărmănești – Vicșani – Frontieră Ucraina (detalii aici).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Eu nu știu cu ce tren mergeți, dar eu făcut mereu 6h30 pana la Iași. Dacă ar scade timpii pe la 4-5 ore ar fi mult mai suportabil. Pe alocuri merge cu viteza bicicletei

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.