VIDEO Cel mai lung traseu pe Autostradă în România : aproape 250 de kilometri pe Autostrada Bucureștiului și Autostrada Soarelui, la vară după deschiderea primului lot al A 0 Sud/Cele mai noi imagini cu nodul rutier A 0-A2

Autostrada Soarelui Nod A 2 - A 0

Deschiderea primului lot al Autostrăzii Bucureștiului (A 0) va permite, la vară (estimat iulie-august) circulația pe Autostradă fără întrerupere de la Bragadiru/Cornetu DN 6 până la Ovidiu în zona de Nord a municipiului Constanța, pe un traseu A 0-A2 -A4 cu o lungime de aproape 250 de kilometri (248 km.) care va deveni cel mai lung traseu de autostradă din România. În prezent ,,recordul” este traseul Holdea-Târgu Mureș, aproape 240 de kilometri de autostradă cu traseu A 1-A10 și A 3 (detalii aici).

Primul lot al Autostrăzii A 0, însemnând restul de 10 km. încă în lucru de la nodul rutier Popești-Leordeni DN 4 până la A2/Glina este la 95 % execuție și ar fi trebuit deschis încă din noiembrie 2023, termenul contractual. Astfel, la cei 215 kilometri de pe A 2 și A4 (București-Ovidiu) se adaugă și totalul de 33 kilometri care vor fi în trafic în iulie-august pe A 0 Sud, acum fiind doar 23 (DN 6-DN 4/Bragadiru-Popești Leordeni).

Cele mai noi imagini cu restul celor 10 km. ai lotului 1 A0 Sud au fost publicate pe Canalul YouTube ADonde Next :

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

,,Stadiul fizic al lucrărilor a ajuns la 96,5%…/Acest tronson de autostradă este următorul pe care îl vom da în trafic pe zona de Sud a Capitalei, pentru care presăm și sprijinul antreprenorul să finalizeze lucrările cât mai repede posibil.” – Ionel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor.

Dacă grecii de la Aktor reușesc finalizarea lotului 3 al Autostrăzii A 0 până la finalul anului (tehnic încă se poate, deși mobilizarea nu e suficientă), atunci la s-ar putea circula de la Pitești la Constanța pe A 1, A0 și A 2-A4, adică pe traseu complet de 375 km.

Harta Traseu A 0 -A 2-A4 Bragadiru/Cornetu-Ovidiu :

captură Google MAPS

(n.r. fără nodul rutier de la Oarja, DEx12-A1, de-abia în lucru nu se va putea asigura legătura completă pe Drum Expres și Autostradă Craiova-Constanța.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Întreb pentru un prieten:
    Dar de la Ploiesti până la Ovidiu în zona de Nord a municipiului Constanța, pe un traseu A 3 –
    A2 -A4 se va circula continuu pâna in 2026?😩
    Sau 2027?
    Sa ne zică profeția asta Ionel Scrioșteanu!😯

  2. Ionele spune mi te rog Cluj Oradea rămâne pentru secolul viitor?
    Ca sa înțeleagă și Grindeanu secolul viitor adică după 2100?
    Era noastră!

  3. Păi parcă era vorba să se circule de la Pitești pana la Constanța. Acum e de la Bragadiru?

  4. …. atunci la s-ar putea circula de la Pitești la Constanța ….
    La ce ?
    Scrioșteanu este trompeta lui Grindeanu !
    De ce au întârziat , pe un traseu fără dificultăți , cei de la Alksim Alarko ?
    La fel Aktor ?
    Ce penalizări a aplicat CNAIR ? Să știe și poporul ( era să scriu altceva ) .
    Vor mai fi admiși la licitații viitoare ?
    Astea sunt informații interesante , nu că se mai adaugă un ciot.
    Și voi , Economedia , până un băgați un fitil contra UMB nu vă lăsați !
    Mai bine vă concentrați să redactați corect materialele prezentate.
    In rest numai de bine.

  5. Vă este greu să faceți corectura semnalată ? Sau nu vă interesează ?
    Poate veți mai atentă la redactarea articolelor , pentru că faceți greșeli de redactare din ce în ce mai des.
    In rest numai de bine.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.