Drum Expres Oradea-Arad : CNAIR a primit opt oferte pentru actele de cadastru necesare exproprierilor/Licitațiile pentru toate cele trei loturi rămân suspendate

Drum Expres Oradea Arad Bolojan Sursa Foto : CJ Bihor

CNAIR a primit opt oferte la contractul pentru actele de cadastru necesare exproprierilor pe Drumul Expres Oradea -Arad. Cele două contracte pentru județele Arad și Bihor au o valoare totală de 7 milioane lei și au fost scoase la licitație pe 30 martie după cum Economedia a explicat aici. În continuare, toate cele trei loturi ale Drumului Expres Oradea-Arad au licitațiile pentru execuție suspendate după contestații adimise sau clarificări.

Pentru primul contract de cadastru, secțiunea din județul Arad sunt 1877 de imobile (case/terenuri) în localitățile: Arad, Chișineu-Criș, Livada, Macea, Șimand, Șofronea, Zerind și Zimandu Nou. Contractul are o valoare de 3,4 miliaone lei. Pentru al doilea contract, secțiunea din județul Bihor, urmează să fie expropriate 2117 imobile pe teritoriile localităților: Avram Iancu, Cefa, Ciumeghiu, Gepiu,Mădăraș, Nojorid, Oradea, Salonta, Sânnicolau Român și Sântandrei. Contractul are o valoare de 3,7 milioane lei, potrivit documentației pe care a consultat-o Economedia.

Toate cele opt firme au depus oferte pentru ambele loturi :

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

1. Ofertant unic : MASTERCAD TOPO,Loturile:1, 2,

2. Ofertant unic : ACADASTRU ONLINE CONSULT,Loturile:1, 2,

3. Ofertant unic : PROMETER M&G SRL,Loturile:1, 2,

4. Ofertant unic : DTG ALFA,Loturile:1, 2,

5. Ofertant unic : STEREOGIS PROIECT SRL,Loturile:1, 2,

6. Ofertant unic : CORNEL & CORNEL TOPOEXIM S.R.L,Loturile:1, 2,

7. Ofertant unic : KOMORA ENGINEERING S.R.L.,Loturile:1, 2,

8. Asociere : PROCAD (Leader),SAURO CAD,Loturile:1, 2, conform datelor din SEAP. 

„Întocmire documentații cadastrale în baza Legii nr. 255/2010 aferente imobilelor expropriate pentru proiectul „Drum Expres Arad-Oradea” Lot 1: Județul Arad, Lot 2: Județul Bihor”, se arată în SEAP.

Serviciile pentru documentațiile cadastrale și transferul dreptului de proprietate din cea publică a UAT/Consilii Județene la Ministerul Transporturilor au o durată de cel mult 360 de zile de la intabularea coridorului. Drumul Expres Oradea – Arad are trei loturi, iar durata de realizare este de 24 de luni. Chiar dacă vor fi la câmpie, durata de execuție restrânge foarte mult posibilii ofertanți. (De exemplu pentru loturile lungi ale UMB pe Autostrada Moldovei, CNAIR a dat termen 30 de luni).

Lotul 3 de 47 de kilometri va fi cel mai lung din România:

– Lotul 1 (33,7 km), la care se adaugă drumul de legatură dintre DN 79 și Salonta (5,3 km).

– Lotul 2 (39,7 km), la care se adaugă drumul de legatură până la granița cu Ungaria (10 km)

– Lotul 3 (47,07 km), la care se adaugă drumul de legatură cu zona industrială Arad Vest (2,9 km).

Drumul Expres are o lungime totală de 120 km, cu punct nou de trecere a frontierei (PTF)  între România și Ungaria la Salonta (jud. Bihor), iar în ultimele luni a avut un parcurs fulger, una dintre explicații fiind componenta strategică a Drumului Expres pe traseul Marea Baltică, Marea Neagră, Marea Egee, cel mai scurt traseu din nordul în sudul Europei și continuarea cu viitoarea Autostradă Timișoara – Moravița – Belgrad (legătura cu Serbia).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. de ce nu se face un standard pt lucrari adica un timp pe lucrare in functie de lungime
    la fiecare 5km in plus dai constructorului 3 luni in plus zic si eu sau sa se calculeze
    daca pt 30 km ai nevoie de 24 de luni pt 40km ai nevoie de mai mult evident
    in functie si de teren si complexitate

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.