CNAIR a suspendat licitațiile pentru toate cele trei loturi ale Drumului Expres Oradea-Arad

Drum Expres Craiova Pitești Lot 3 deschidere

CNAIR a suspendat joi, 9 mai 2024 și licitația pentru lotul 2 al Drumului Expres Oradea-Arad, prin urmare procedura de achiziție este suspendată pentru toate cele trei loturi. Joi, 9 mai era termenul limită pentru depunerea ofertelor la contractul de proiectare și execuție pentru lotul 2 , dar CNAIR a suspendat licitația, cel mai probabil pentru a răspunde solicitărilor de clarificare. Pentru primul lot Oradea -Salonta (37 km.) licitația este suspendată după ce Strabag a câștigat contestația la CNSC (detalii aici), iar pentru lotul 3 licitația este suspendată de o lună, tot pentru clarificări.

Licitația pentru execuția lotului 2 al Drumului Expres Oradea – Arad a fost publicată vineri, 22 martie, în SEAP, după o durată de aproape o lună în verificare la ANAP.

„Obiectul achizitiei publice este reprezentat de atribuirea contractului de Executie lucrari Drum Expres Arad – Oradea Lot 2, in lungime de aproximativ 39,7 km in conformitate cu prevederile contractului de lucrari”, se arată în SEAP.

Lotul 2 are o lungime de 39,7 kilometri, iar costul este cuprins între 3,4 și 3,8 miliarde lei cu 24 luni pentru lucrări (execuție).

– Lotul 1 (33,7 km), la care se adaugă drumul de legatură dintre DN 79 și Salonta (5,3 km).

– Lotul 2 (39,7 km), la care se adaugă drumul de legatură până la granița cu Ungaria (10 km)

– Lotul 3 (47,07 km), la care se adaugă drumul de legatură cu zona industrială Arad Vest (2,9 km).

În județul Bihor, proiectul prevede trei noduri importante: nodul rutier din Oradea, drumul de legătură cu orașul Salonta (județul Bihor), de 5 km, și drumul de legătură cu punctul de trecere a frontierei cu Ungaria (Salonta – Békéscsaba), de 9,85 km. Lungimea totală a noului drum, inclusiv cu legătura din Arad de aproximativ 3 kilometri, va fi de 138 de kilometri. Traseul va cuprinde 86 de poduri și pasaje, pentru a se respecta regulile de biodiversitate din zona Salonta – Chișineu Criș.Lucrările vor fi împărțite în trei tronsoane: Oradea – Salonta, Salonta – Chișineu Criș și Chișineu Criș – Arad. Valoarea totală estimată a proiectului, conform studiului de fezabilitate, este de 11,7 miliarde de lei, inclusiv TVA, iar durata de execuție propusă este de 24 de luni”, potrivit președintelui CJ Bihor, Ilie Bolojan.

 

Comentarii

  1. Acest CNAIR nu face altceva decât sa incurce lucrarile pentru a nu se face sau a se face pe bucăți care nu folosesc la nimic. De ce nu termina cate un drum/ autostrada sau cel mult doua și pe urma sa se apuce de altele.

  2. CNAIR blochează sub diverse motive autostrăzile din Ardeal,îi deranjează și drumul expres Arad-Bihor,autostrada A3 este în aer,ar trebui desființată această instituție că numai încurcă,plină de beizadele politice.

  3. Handicapați incompetenți.
    La momentul actual ei sunt cea mai slabă verigă din tot sistemul. Nici firmele alla Aktor nu ne creaza atâtea probleme

  4. Dacă te împotrivești proiectelor lui,Bolojan nu poți fi decât dușmanul lui Hristos și al poporului român,ăștia sunt cnair, niște incompetenți numiți politic în care nepotismul și încregăturile familiare sunt la rang de cinste. Ce naiba aveți mă handicapaților cu Transilvania vă pare rău că se prea dezvoltă,că lucrurile se mișcă?

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.