Grindeanu: Redeschidem circulația pe Valea Oltului pe 7 august, începând cu ora 20:00

Valea oltului

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a anunțat că se va redeschide circulația pe Valea Oltului mai devreme de termenul de 9 august. Astfel, mașinile vor putea circula pe Valea Oltului începând de azi, 7 august, de la ora 20:00.

„ Termenul de 9 august când trebuia dată în circulație Valea Oltului se devansează.Lucrările s-au terminat. În această seară de la ora 20:00 va fi dat în circulație”, a declarat Sorin Grindeanu, în cadrul unei conferințe de presă.

Autoritățile au închis circulația pe Valea Oltului pe perioada zilei în perioada 8 iulie – 9 august, pentru lucrări de defrișare necesare la construcția autostrăzii Sibiu – Pitești.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

În primăvară, directorul general CNAIR Cristian Pistol anunța că lucrările pe lotul 2 al Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești și defrișările pădurii de pe DN 7 Valea Oltului se vor face cu restricții de circulație în primăvară sau vara și vor dura, într-o primă fază, o lună-două.

Lotul 2 Boița – Cornetu are 30 de kilometri, iar specialiștii îl consideră cel mai dificil de pe A1 ca urmare a reliefului dificil și a numărului mare de structuri din zona de munte, viaducte și tuneluri. Asocierea Mapa – Cengiz (Turcia) a început în ianuarie 2024 lucrările de defrișare, iar pe lângă tunelul de la Câineni (1,5 km) va fi și un ecoduct cu pasaj peste Olt și calea ferată, explica Bogdan Alexandru, reprezentantul constructorului.

Și WeBuild face lucrări de defrișare pe lotul 3 Cornetu – Tigveni, cel mai lung lot de pe A1 și cel mai mare contract semnat pentru o autostradă din România (detalii aici).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: