Traficul rutier pe DN 7, Valea Oltului, în zona defrişărilor, a fost deschis miercuri seară şi nu va mai fi închis pe timpul zilei, au anunțat ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu și directorul general Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, Cristian Pistol.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

“Din această seară, DN7 este deschis permanent, inclusiv pe sectorul Boița- Lazaret. Un pas important pentru construcția Autostrăzii Sibiu – Pitești a fost parcurs cu ocazia finalizării acestor lucrări, care au durat aproximativ o lună”, a transmis ministrul, printr-o postare pe pagina sa oficială de Facebook.

Intervențiile în zona critică a versantului de pe Valea Oltului au fost încheiate cu două zile mai devreme față de graficul asumat de antreprenorul turc.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA


Autoritățile au închis circulația pe Valea Oltului pe perioada zilei în perioada 8 iulie – 9 august, pentru lucrări de defrișare necesare la construcția autostrăzii Sibiu – Pitești.

În primăvară, directorul general CNAIR Cristian Pistol anunța că lucrările pe lotul 2 al Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești și defrișările pădurii de pe DN 7 Valea Oltului se vor face cu restricții de circulație în primăvară sau vara și vor dura, într-o primă fază, o lună-două.

Lotul 2 Boița – Cornetu are 30 de kilometri, iar specialiștii îl consideră cel mai dificil de pe A1 din cauza a reliefului dificil și a numărului mare de structuri din zona de munte, viaducte și tuneluri. Asocierea Mapa – Cengiz (Turcia) a început în ianuarie 2024 lucrările de defrișare, iar pe lângă tunelul de la Câineni (1,5 km) va fi și un ecoduct cu pasaj peste Olt și calea ferată, explica Bogdan Alexandru, reprezentantul constructorului.

Și WeBuild face lucrări de defrișare pe lotul 3 Cornetu – Tigveni, cel mai lung lot de pe A1 și cel mai mare contract semnat pentru o autostradă din România (detalii aici).