Traficul pe Valea Oltului a fost redeschis miercuri seară

valea oltului redeschisa Sursa imagine: Captură video

Traficul rutier pe DN 7, Valea Oltului, în zona defrişărilor, a fost deschis miercuri seară şi nu va mai fi închis pe timpul zilei, au anunțat ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu și directorul general Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, Cristian Pistol.

“Din această seară, DN7 este deschis permanent, inclusiv pe sectorul Boița- Lazaret. Un pas important pentru construcția Autostrăzii Sibiu – Pitești a fost parcurs cu ocazia finalizării acestor lucrări, care au durat aproximativ o lună”, a transmis ministrul, printr-o postare pe pagina sa oficială de Facebook.

Intervențiile în zona critică a versantului de pe Valea Oltului au fost încheiate cu două zile mai devreme față de graficul asumat de antreprenorul turc.

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -


Autoritățile au închis circulația pe Valea Oltului pe perioada zilei în perioada 8 iulie – 9 august, pentru lucrări de defrișare necesare la construcția autostrăzii Sibiu – Pitești.

În primăvară, directorul general CNAIR Cristian Pistol anunța că lucrările pe lotul 2 al Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești și defrișările pădurii de pe DN 7 Valea Oltului se vor face cu restricții de circulație în primăvară sau vara și vor dura, într-o primă fază, o lună-două.

Lotul 2 Boița – Cornetu are 30 de kilometri, iar specialiștii îl consideră cel mai dificil de pe A1 din cauza a reliefului dificil și a numărului mare de structuri din zona de munte, viaducte și tuneluri. Asocierea Mapa – Cengiz (Turcia) a început în ianuarie 2024 lucrările de defrișare, iar pe lângă tunelul de la Câineni (1,5 km) va fi și un ecoduct cu pasaj peste Olt și calea ferată, explica Bogdan Alexandru, reprezentantul constructorului.

Și WeBuild face lucrări de defrișare pe lotul 3 Cornetu – Tigveni, cel mai lung lot de pe A1 și cel mai mare contract semnat pentru o autostradă din România (detalii aici).