Buzău: CNAIR a primit două oferte de la constructori pentru amenajarea unui sens giratoriu rapid pe DN 2 la intersecția cu DN 2 B Buzău – Brăila

sens giratoriu rapid pe DN 2 la intersecția cu DN 2 B Buzău Brăila

Compania de drumuri a primit două oferte de la constructori pentru amenajarea unui sens giratoriu rapid pe DN 2 la intersecția cu DN 2B Buzău – Brăila. Va fi o reamenajare de intersecție complexă, contractul ridicându-se la aproape 9 milioane lei.

Ofertele depuse:

1. Ofertant unic : STRABAG,

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

2. Asociere : S.C. TROIA PREMIUM CONSTRUCT S.R.L. (Leader),3B Construction Project SRL.

Intersecția de la Spătaru, DN 2 cu DN 2B este pe traseul lotului 3 de pe A7, lotul Nurol.

sens giratoriu rapid pe DN 2 la intersecția cu DN 2 B Buzău Brăila

Drumul național DN 2 face legătura între municipiul București și oraşele Buzău, Focşani, Roman, Suceava și Siret, punctul de trecere al frontierei cu Ucraina, acesta face parte din rețeaua de drumuri europene (E85).

În 2021, când a lansat exproprieri pentru acest sens giratoriu, CNAIR transmitea că intersecţia dintre DN 2 km 100+700 şi DN 2B km 0+000 (la ieșirea din localitatea Spătaru) nu a fost sistematizată odată cu reabilitarea drumului național DN 2, spun autorii proiectului de exproprieri.

„Astfel, actuala interesecţie dintre DN 2 km 100+700 și DN 2B km 0+000 nu permite decât relaţia de dreapta și nu asigură fluenţa și condiţiile de circulație în siguranță.

În prezent, intersecția are forma de ”Y”, iar desfășurarea traficului se realizează defectuos cu multe puncte de conflict. Aceasta deservește în prezent fluxuri orare de trafic foarte ridicate (circa 2.200 vehicule/oră). Aproximativ 70% din acest trafic se desfășoară pe direcția DN2, fară să schimbe direcția de deplasare.

Intersecția se află în interiorul localității, astfel cele mai frecvente viteze de deplasare se situează în intervalul 45 -75 km/h.

Datorită debitului foarte ridicat de pe drumul principal (DN2), virajele de stânga din drumul principal și din drumul secundar (DN2B) se efectuează cu mare dificultate și cu punerea în pericol a tuturor participanților la trafic.

Intersecția deservește următoarele tipuri de fluxuri de trafic:

  • trafic de scurtă/medie și lungă distanță (în special București – Moldova);
  • traficul local generat de obiectivele de interes din zona periurbana a municipiului Buzău ;
  • traficul de scurtă/medie distanță de pe ruta Ploiești – Buzău – Brăila/Galați – Tulcea.

Având în vedere creşterea numărului de autovehicule, datorat diversificării activităților economice din zonă în ultimii ani, actuala intersecție de pe DN 2 (km 100+700) cu DN 2B (km 0+000), ieșirea din localitatea Spătaru are o capacitate de circulație subdimensionată și nu mai asigură un grad corespunzător din punct de vedere al desfășurării traficului auto.

DN 2 este în aliniament pe sectorul în care se va sistematiza intersecția. Pantele longitudinale se înscriu în limita de 1%. Pe sectorul investigat există șanțuri de scurgere a apelor și podețe de continuizare ale acestora în dreptul acceselor la proprietăți sau la drumurile laterale.

Lipsa semnalizării verticale și orizontale, intersecția cu străzile laterale, conduc la scăderea capacității de circulație pe acest sector, consecințele fiind viteze de circulație reduse și creșterea gradului de poluare și a consumului de combustibil.

Prin realizarea obiectivului de investiţii Amenajare intersecție cu sens giratoriu la intersecţia DN 2 km100+700 cu DN 2B km 0+000, ieșire din localitatea Spataru, din judeţul Buzău se vor realiza:

– reducerea numărului accidentelor rutiere ce se produc în aceasta zona;

– asigurarea posibilităţii de intoarcere în siguranță;

– asigurarea accesului la proprietăţile aflate pe drumurile naționale;

– mărirea confortului participanţilor la trafic;

– mărirea siguranței circulației;

– realizare unor economii de timp în trafic prin reducerea blocajelor;

– reducerea impactului negativ asupra mediului și a zonelor construite;

– reducerea costurilor generalizate ale vehiculelor”, arăta CNAIR.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.