Asocierea condusă de firma Construcţii Erbaşu a câştigat licitaţia pentru proiectarea şi execuţia lotului Suplacu de Barcău – Chiribiş de pe Autostrada A3 – Transilvania. Tronsonul Suplacu de Barcău – Chiribiş are o lungime de 26 de kilometri, iar termenul de realizare este de 24 de luni, din care primele şase luni pentru proiectare, iar următoarele 18 luni pentru execuţie. Lucrările nu încep de la zero pentru că şantierul a fost abandonat de Bechtel şi cuprinde viaductul de la Suplacu de Barcău, a anunţat, într-un comunicat de presă Compania de Drumuri.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Luni, 06.09.2021, CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului ” Proiectare și execuție pentru finalizarea Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3C: Suplacu de Barcău – Borș, Subsecțiunea 3C1: Suplacu de Barcău – Chiribiș (km 4+200 – km 30+550)“. Ofertantul desemnat câștigător este ASOCIEREA CONSTRUCTII ERBASU (LIDER DE ASOCIERE) – VAHOSTAV – SK A.S., cu preţul de 542.956.612,32  Lei fără TVA. Lungimea tronsonului este de 26,35 km. În cadrul contractului, antreprenorul va realiza mai multe lucrări de artă complexe, incluzând 3 viaducte, 8 pasaje și 8 poduri, printre care unul de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 1.650 m, Pod peste lac de acumulare la km 6+655.60”, a transmis CNAIR.

Contractul poate fi semnat chiar luna aceasta dacă nu se depun contestaţii. Dacă totuşi, se depune o contestaţie sau mai multe, CNAIR ar putea semna contractul în această toamnă dacă decizia CNSC ( Consiliul Naţional pentru Soluţionarea Contestaţiilor ) va fi favorabilă beneficiarului, fără a se mai ajunge în instanţă, la Curtea de Apel Bucureşti, conform modificării recente a legii achiziţiilor publice. Deciziile CNSC vin, de regulă, în termen de aprox. o lună. De altfel, Ordonanţa de Urgenţă care reduce termenele din contestaţii deja se aplică, la Craiova fiind semnat contractul pentru achiziţia a 31 de autobuze electrice.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Iniţial, membrii comisiei de evaluare au propus anularea raportului procedurii, dar conducerea CNAIR a respins raportul. Valoarea estimată a licitaţiei este cuprinsă între 503 şi 571 milioane lei.

Până la termenul limită au depus oferte următorii agenți economici:

  1. ASOCIEREA CONSTRUCTII ERBASU (LIDER DE ASOCIERE) – VAHOSTAV – SK A.S.
  2. ASOCIEREA DRUM ASFALT S.R.L. (LIDER DE ASOCIERE) – TRAMECO S.A. – OPR ASFALT S.R.L. – OBRAS PUBLICAS Y RAGADIOS S.A. – CITADINA 98 S.A. – LEMACONS S.R.L.
  3. ASOCIEREA RIZZANI DE ECCHER SPA ITALY – ARTERA BLUE S.R.L.
  4. ERG İNŞAAT TICARET VE SANAYI A.Ş

Situaţia loturilor alăturate

La capătul dinspre Borş (al lotului Suplacu de Barcău – Chribiş) tronsonul Chiribiş – Biharia (29 km) are contract semnat cu Selina – Trameco, dar constructorul cere suplimentarea majoră a contractului şi nu este exclusă o încheiere cu acordul părţilor a contractului în timp ce la capătul dinspre Cluj Napoca, pe tronsonul Suplacu de Barcău – Nuşfalău (14 km) lucrează un constructor din Turcia.