Producătorul de vinuri Purcari Wineries Public Company Limited, a prezentat noua sa strategie pe termen mediu, care vizează consolidarea poziției sale de campion global în devenire în domeniul vinificației, dedicat păstrării și promovării patrimoniului vinicol al țărilor din Noua Europă, anunță compania printr-un comunicat publicat pe site-ul Bursei de Valori București.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Intitulată 2X până la 200, strategia pe termen mediu a Grupului are ca obiectiv dublarea principalilor indicatori operaționali până la bicentenarul din 2027. Ca parte a acesteia, Grupul a anunțat că țintește un EBITDA de peste 200 milioane RON și vânzări de peste 600 milioane RON până în 2027, aproximativ dublu față de valorile corespunzătoare din 2023.

Strategia se bazează pe trei piloni-cheie: Creștere profitabilă, Excelență în Vinificație și Excelență Comercială, facilitată de modernizarea (digitalizarea) Instrumentelor și Proceselor, de Talent și Cultură.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Piețele principale pentru creștere includ România, Moldova, Bulgaria, precum și regiuni de export din Europa Centrală și de Est extinsă, Marea Britanie, SUA și Asia.

Prin implementarea noii strategii, Grupul își propune să dubleze parametrii cheie de performanță financiară: să atingă EBITDA de peste 200 milioane RON, să crească profitul net de la 64 milioane RON la 130 milioane RON și să majoreze dividendele de 2,3 ori, de la 0,6 RON / acțiune la 1,4 RON.

„Suntem încântați să lansăm această strategie ambițioasă, menită să poziționeze Grupul Purcari ca un lider mondial în devenire în domeniul vinului”, a declarat Victor Bostan, CEO și Fondator Purcari.

Purcari Wineries Public Company Limited (cu brandurile: Purcari, Crama Ceptura, Bostavan, Bardar, Domeniile Cuza și Angel’s Estate) este unul dintre cele mai mari grupuri de vinuri și brandy din regiunea Europei Centrale și de Est. Grupul gestionează aproximativ 1.850 hectare de podgorii și operează șapte platforme de producție în România, Moldova și Bulgaria. Purcari Wineries este lider pe segmentul vinurilor premium din România cu o cotă de 30%, și cel mai mare exportator de vin din Moldova, livrând în peste 40 de țări.

Fondat în 1827, Château Purcari este cea mai premiată vinărie din regiunea Europei Centrale și de Est la Decanter Londra 2015-2023, precum și cea mai bine cotată cramă pe Vivino cu un scor mediu de 4.1 din 5.0, bazat pe mai mult de 100.000 de recenzii. Din februarie 2018, grupul este listat la Bursa de Valori București cu simbolul WINE.