Gemini, chatbot-ul Google, dobândește “memorie”. Funcția va ajuta compania să țintească reclame

Gemini Google

Gemini, chatbot-ul celor de Google, calcă pe urmele ChatGPT, dobândind aşa-zisa memorie, care-l va ajută să ţină minte anumite comenzi şi informaţii, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Google a reuşit să adauge o funcţie de memorie AI-ul Gemini. Aceasta va ajuta chatbot-ul să realizeze anumite comenzi în funcţie de informaţiile dobândite anterior.

Spre exemplu, dacă un utilizator este vegetarian şi îi spune acest lucru AI-ului Gemini, acesta va ţine minte ca recomandările culinare pe care le va face pe viitor să fie vegetariene.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Memoria creată astfel de Gemini va fi salvată continuu, până când utilizatorul va decide ştergerea manuală a aceştia.

Memoria lui Gemini este valabilă doar pentru comenzile în limba engleză şi, cel puţin pentru moment, disponibilă doar abonaţilor care plătesc abonamentul de 20 de dolari pe lună.

Utilizatorii trebuie să ţină şi ei minte că această funcţionalitate ajută gigantul american să dobândească informaţii pe care să le folosească în vederea targetării cu reclame.