Nhood România, companie de servicii și soluții de real estate integrate, a înregistrat o cifră de afaceri de peste 10 milioane de euro în anul 2024, în creștere cu 10% față de anul 2023. Profitul net al companiei s-a majorat cu 63% în 2024, față de 2023, potrivit unui comunicat de presă.
![](https://cdn.economedia.ro/wp-content/uploads/2025/02/Elena-Bocan_Nhood-Romania-1-300x275.webp)
„În 2024, Nhood România a continuat să își extindă portofoliul prin diversificarea proiectelor gestionate și creșterea numărului de clienți din afara grupului. Clientul principal rămâne compania Ceetrus, dar în același timp am reușit să încheiem șapte noi mandate cu clienți terți. Această strategie de creștere a portofoliului de clienți în afara grupului a fost stabilită la finalul anului 2023 și implementată în 2024, rezultatele obținute până acum fiind peste așteptări”, a declarat Elena Bocan, Head of Market & Resources & Fund Investment, Nhood România.
De anul trecut, compania oferă servicii de consultanță ESG, servicii de consultanță și consiliere în entertainment, food & beverage și franciză, dar și servicii de Capital Market, inclusiv consultanță și consiliere pentru finanțări și structurări credite acordate de instituțiile financiare.
Compania a gestionat dezvoltarea zonei comerciale în cartierul Coresi din Brașov. Proiectul a fost realizat pentru Ceetrus. Astfel, Nhood România a oferit servicii de real estate de la concept design la comercializarea spațiului pentru noul magazinul Decathlon, dar și pentru Farmacia Tei și Bebe Tei.
Magazinele sunt realizate pe o suprafață totală de peste 7.000 mp, respectiv 2.050 mp pentru Bebe Tei, 856 mp pentru Farmacia Tei și 4.300 mp pentru Decathlon.
Criteriile potențialiilor chiriași
Nhood România susține că potențialii chiriași se orientează ca în spațiile pe care vor să le închirieze să includă conceptele de flexibilitate și sustenabilitate.
De asemenea, în sectorul de birouri, companiile au nevoie de spații adaptabile la noile moduri de lucru, cu facilități moderne, eficiente energetic și conforme cu standardele de sustenabilitate.
Tehnologia integrată și spațiile flexibile pentru colaborare prezintă o cerere mare pe piață, mai ales în industriile creative și IT. Iar, în cazul spațiilor comerciale, s-a identificat o cedrere sporită către centrele comerciale care integrează experiențe de retail complete, de la cumpărături până la divertisment și wellbeing.
![](https://cdn.economedia.ro/wp-content/uploads/2025/02/Gabriela-Pistalu_Nhood-Romania-1-300x300.webp)
„Dacă înainte de pandemie siguranța era un aspect implicit, astăzi a devenit o prioritate pentru consumatori. În plus, clienții sunt tot mai atrași de spații moderne, confortabile și vizual atractive, unde să petreacă timp de calitate alături de familie și prieteni. Observăm, de asemenea, un interes crescut pentru experiențele de leisure și well-being”, a declarat Gabriela Piștalu, Head of Property & Asset Services la Nhood România.
Așteptări financiare pentru anul 2025
Pentru anul 2025, Nhood România își propune o creștere a cifrei de afaceri cu 22%.