Graffiti Plus, agenție de consultanță în comunicare pentru branduri și afaceri din România, își anunță intenția de a debuta pe Bursa de Valori București în 2025, a transmis compania într-un comunicat de presă.
Compania își propune să valorifice piața de capital pentru a-și finanța intrarea într-o nouă etapă, concentrându-se pe accelerarea creșterii sale prin dezvoltarea de noi produse adaptate sectorului său și integrarea tehnologiilor digitale – în special în procesele operaționale, precum și a serviciilor care utilizează Inteligența Artificială – pentru a-și spori competitivitatea atât la nivel local, cât și regional.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Ca parte a acestei inițiative, compania a demarat procesul de accesare a unui mecanism de finanțare prin Planul Național de Relansare și Reziliență (PNRR) și a depus proiectul pentru listarea GRF+ pe piața AeRO a Bursei de Valori București (BVB).
„Strategia de business a GRF+ vizează prospectarea constantă a pieţelor şi a teritoriilor strategice din economie unde putem să creăm valoare, iar rezultatele din ultimii 9 ani, de când am schimbat şi structura de acţionariat, confirmă că avem capacitatea să folosim eficient spaţiile de dezvoltare: avem creştere continuă a cifrei de afaceri, a zonelor de expertiză şi a portofoliului de clienţi. Din 2025 ne-am propus să accelerăm ritmul de creştere şi să ne diversificăm mecanismele de finanţare. Ne îndreptăm, aşadar, către piaţa de capital şi pregătim un angajament strategic faţă de acţionarii care ni se vor alătura. Odată pe arena bursei, intenţionăm să valorificăm cât mai multe dintre pârghiile de creştere şi consolidare specifice pieţei de capital”, a declarat Bogdan Tomoiagă, preşedintele Consiliului de Administraţie al GRF+.
Compania a avut venituri de peste 36,8 milioane lei și un profit de peste 1,6 milioane lei, în 2023.