Zara, parte a Inditex, a redeschis magazinul din Plaza România cu un nou concept global. Magazinul a trecut printr-un amplu proces de modernizare.
Noul concept, inaugurat în România, odată cu această redeschidere, vine cu o abordare mai rafinată a experienței de shopping și cu focus pe produse. Mobilierul completează designul, având forme organice și culori neutre. Iluminatul joacă un rol major în amenajarea spațiului și evidențiază conceptul inovator.
Noul concept ZARA, regăsit în magazinul din Plaza România, este disponibil doar în alte locații flagship ale brandului, din străinătate.
„Suntem foarte încântați că partenerii noștri din grupul Inditex au ales Plaza România pentru a implementa noul concept emblematic global al brandului, actualizând astfel designul primului magazin Zara deschis în România. Considerăm că acest fapt reprezintă pentru Anchor Grup încă o confirmare a rolului său de pionier al industriei, o direcție importantă a strategiei noastre de business. Prin acest amplu proces de renovare, clienții magazinului Zara din Plaza România se vor bucura de o experiență completă de shopping, de un design ultra modern și, desigur, vor descoperi, în premieră, cele mai noi colecții ale brandului”, declară Affan Yildirim, Director general, membru în Consiliul de administrație al Anchor Grup și membru al Consiliului de administrație Shopping MallDova.
Zara comercializează articole Join Life din materiale biodegradabile, precum Modal, Tencel, Lyocel, bumbac bio, cașmir, in, iută, utilizând procese de fabricare cu un impact cât mai mic asupra mediului înconjurător. De asemenea, brandul reciclează selectiv deșeurile și oferă clienților opțiunea de a dona articole în containerul Take Back instalat în toate magazinele sale.
Magazinul din Plaza România a fost primul deschis pe plan local, în anul 2004, și are o suprafață de 2.081 mp.