VIDEO Autostrada A1 Sibiu – Piteşti: A început asfaltarea lotului Sibiu – Boiţa. Tronsonul cu o lungime de 13 kilometri va fi deschis până la sfârşitul anului viitor

Asfaltare A1 Sibiu Boiţa Captură video Sursa Foto : Captură YouTube

Pas important pe şantierul celei mai aşteptate autostrăzi din România, Autostrada Sibiu – Piteşti: constructorul PORR a început asfaltările pe lotul dintre Sibiu şi Boiţa, tronsonul cu o lungime de 13 kilometri de pe A1 depăşind stadiul fizic de execuţie de 50%.

Primul lot al Autostrăzii A1 Sibiu – Piteşti ar urma să fie deschis circulaţiei până la sfârşitul anului viitor, înainte de termenul contractual, aprilie 2023.

Cele mai recente imagini din dronă pe care le-a postat pe YouTube Ioan Adrian Gica surprind lucrările de asfaltare pe un tronson de la kilometrul 9 la kilometrul 0:

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Primele teste pentru covoare asfaltice pe lotul Sibiu – Boiţa au început la sfârşitul verii, după cum a scris Economedia aici.

Segmentul Sibiu-Boița cu o lungime de 13 kilometri mai cuprinde:

  • încă un viaduct, la Tălmaciu, cu 10 deschideri și lung de 400 de metri;
  • 2 noduri rutiere;
  • 2 spații de servicii;
  • 27 de poduri și pasaje;
  • tot atâtea podeţe.

Contractul pentru proiectarea şi execuţia primului lot al celei mai aşteptate autostrăzi din România a fost semnat în aprilie 2019 cu antreprenorul Porr din Austria pentru 129 milioane de euro, adică 10 milioane de euro pe kilometru. Lucrările au început în primăvara anului 2020, iar termenul de execuţie este de 3 ani.

Sursa foto: Cătălin Drulă / Facebook

Al doilea lot în lucru al Autostrăzii A1 Sibiu – Piteşti este secţiunea 5 Piteşti – Curtea de Argeş cu o lungime de 30 km, unde antreprenorul Astaldi din Italia a început recent lucrările. Loturile de mijloc, 2, 3 (cele mai dificile) sunt în diferite etape de evaluare sau contestaţii. Pentru Lotul 4 Curtea de Argeş – Tigveni, semnarea contractului cu antreprenorul PORR este aşteptată în scurt timp, după respingerea ultimei contestaţii.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: