Caress Society, importator și distribuitor în domeniul produselor cosmetice, construiește o fabrică de producție de cosmetice la Filipeștii de Tîrg, județul Prahova. Proiectul are o valoare totală de 17,6 milioane lei.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
De asemenea, proiectul este finanțat prin Programul Tranziție Justă 2021-2027, Prioritatea 5 – Atenuarea impactului socio-economic al tranziției la neutralitatea climatică în județul Prahova. Rata de cofinanțare a Uniunii Europene este de aproximativ 70%, diferența fiind acoperită din surse proprii.
„Prin această investiție, Caress Society face un pas important în direcția producției proprii de produse cosmetice fabricate în principal din ingrediente certificate eco-friendly pentru segmentele retail și HoReCa și își consolidează poziția în industria de cosmetică prin dezvoltarea de produse noi, inovative și sustenabile. Investiția ne va permite să diversificăm portofoliul, să ne consolidăm prezența pe piața locală și să implementăm strategia de internaționalizare. Estimăm că după ce fabrica va deveni complet funcțională vom avea o dublare a cifrei de afaceri în următorii doi ani”, spune Alin Petenciuc, Fondator și Director General Caress Society.

Detalii despre proiect:
- Durata implementării: 24 de luni (15.04.2025 – 31.03.2027).
- Valoarea totală: 17,6 milioane lei.
- Finanțare nerambursabilă: 11,2 milioane lei (din care 9,5 milioane lei din Fondul pentru o Tranziție Justă și 1,7 milioane lei din Bugetul Național).
- Rezultate estimate: crearea unei fabrici complet echipate cu 22 de noi locuri de muncă (inclusiv pentru persoane din industrii afectate de tranziția energetică și categorii defavorizate).
- În cadrul proiectului, compania a încheiat licitația publică pentru execuția lucrărilor de construcție și furnizarea de echipamente cu montaj inclus, în valoare estimată de 11,7 milioane lei.
Situată pe un teren de 5.000 de metri pătrați, noua unitate de producție va fi construită la standardul nZEB (nearly Zero-Energy Building) și va avea o suprafață de aproape 800 de metri pătrați. Aici vor fi produse precum creme anti-aging, geluri de duș, uleiuri pentru masaj, creme pentru mâini și corp, șampoane și balsamuri naturale pentru păr.
Cifra de afaceri obținută de companie în 2024 este de 8,7 milioane de lei, din care aproximativ 80% a fost realizată în canalul Retail Modern.