Carlsberg va majora prețul berii pentru a compensa creşterea costurilor cu materiile prime; vânzările ar putea fi afectate

Bere pixabay.com

Producătorul danez de bere Carlsberg va creşte preţurile berii pentru a compensa creşterea costurilor materiilor prime, ceea ce i-ar putea afecta vânzările în acest an, transmite agenția Reuters, citată de news.ro.

Al treilea mare producător de bere din lume a raportat vineri vânzări mai bune decât prognoza pentru trimestrul al patrulea, dar a spus că se aşteaptă ca majorarea organică a profitului operaţional din acest an să fie sub nivelul de anul trecut.

”Costurile semnificativ mai mari ale materiilor prime şi impactul continuu al Covid-19 vor crea dificultăţi în 2022”, a spus directorul executiv Cees ‘t Hart.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Costurile pe hectolitru au crescut cu 10-12% anul trecut, din cauza preţurilor mai mari ale mărfurilor şi transportului, a spus el, adăugând că îşi propune să compenseze costurile crescute prin creşterea preţurilor, deşi acest lucru ar putea avea ”un impact negativ asupra consumului de bere”.

Carlsberg se aşteaptă ca profitul organic din exploatare să crească cu 0-7% în 2022, comparativ cu 12,5% anul trecut.

”Ne uităm la o situaţie diferită în acest an şi, prin urmare, avem un interval larg al previziunilor financiare”, a spus CEO-ul.

Compania a declarat joi că în următorii cinci ani va încerca să se dezvolte dincolo de piaţa de bază a berii, pentru a se concentra pe categorii precum cidrul, seltzer şi berea fără alcool, precum şi mărcile premium cum sunt 1665 Blanc şi Grimbergen, care generează marje de profit mai mari.

Vânzările din trimestrul patru au ajuns la 15,2 miliarde de coroane daneze (2,34 miliarde de dolari), faţă de 14,7 miliarde de coroane estimate de analişti.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: