Carlsberg va majora prețul berii pentru a compensa creşterea costurilor cu materiile prime; vânzările ar putea fi afectate

Bere pixabay.com

Producătorul danez de bere Carlsberg va creşte preţurile berii pentru a compensa creşterea costurilor materiilor prime, ceea ce i-ar putea afecta vânzările în acest an, transmite agenția Reuters, citată de news.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Al treilea mare producător de bere din lume a raportat vineri vânzări mai bune decât prognoza pentru trimestrul al patrulea, dar a spus că se aşteaptă ca majorarea organică a profitului operaţional din acest an să fie sub nivelul de anul trecut.

”Costurile semnificativ mai mari ale materiilor prime şi impactul continuu al Covid-19 vor crea dificultăţi în 2022”, a spus directorul executiv Cees ‘t Hart.

Analize Economedia

Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar

Costurile pe hectolitru au crescut cu 10-12% anul trecut, din cauza preţurilor mai mari ale mărfurilor şi transportului, a spus el, adăugând că îşi propune să compenseze costurile crescute prin creşterea preţurilor, deşi acest lucru ar putea avea ”un impact negativ asupra consumului de bere”.

Carlsberg se aşteaptă ca profitul organic din exploatare să crească cu 0-7% în 2022, comparativ cu 12,5% anul trecut.

”Ne uităm la o situaţie diferită în acest an şi, prin urmare, avem un interval larg al previziunilor financiare”, a spus CEO-ul.

Compania a declarat joi că în următorii cinci ani va încerca să se dezvolte dincolo de piaţa de bază a berii, pentru a se concentra pe categorii precum cidrul, seltzer şi berea fără alcool, precum şi mărcile premium cum sunt 1665 Blanc şi Grimbergen, care generează marje de profit mai mari.

Vânzările din trimestrul patru au ajuns la 15,2 miliarde de coroane daneze (2,34 miliarde de dolari), faţă de 14,7 miliarde de coroane estimate de analişti.