Constructorul Drumului Expres Craiova-Pitești a pregătit organizarea de șantier pentru începrea lucrărilor. Investiție de peste 670 de milioane de lei, pentru 31 de kilometri de drum

organizare-de-santier-drum-expres-craiova-e1612345195289

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere – CNAIR a anunțat miercuri că antreprenorul tronsonului 3 al Drumului Expres Craiova-Pitești, Asocierea S.C. SA&PE CONSTRUCT S.R.L. – S.C. SPEDITION UMB S.R.L. – S.C. TEHNOSTRADE S.R.L, a pregătit organizărea de șantier.

Este vorba despre lucrări premergătoare începerii lucrărilor de execuție.

Valoarea contractului pentru Drumul Expres Craiova – Pitești este de 670.717.330,94 lei fără TVA, sursa de finanțare fiind fonduri europene nerambursabile. .

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Potrivit reprezentanților companiei, traseul are o lungime de 31,75 km. Tronsonul 3 se construiește între localitățile Slatina și Colonești. Perioada de proiectare este de 12 luni, iar perioada de execuție este de 24 luni. Perioada de garanție a lucrărilor este de 120 de luni.

Citește și: Primele probleme la drumul expres Craiova-Pitești: 40% din traseul unui tronson trebuie modificat pentru evitarea sondelor de gaze

Sursă: CNAIR

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: