Compania aeriană Lufthansa este nevoită să reducă tipurile de mâncare servită în avion din lipsă de personal

lufthansa sursa foto: atlas-network.com

Compania germană de transport aerian Lufthansa este nevoită să reducă oferta de mâncare servită la bord pentru unele rute pe distanţe scurte şi medii cu plecare din Frankfurt, în condiţiile în care contractorul de catering Gate Gourmet se luptă cu lipsa de personal, transmite Reuters.

„Aceasta înseamnă că oferta noastră (de catering) nu este disponibilă în prezent în clasa economică pentru aceste zboruri efectuate de Lufthansa către şi dinspre Frankfurt. Oferta la clasa business şi pentru zborurile pe distanţe lungi nu este afectată”, a declarat un purtător de cuvânt al Lufthansa într-un comunicat, citat de News.ro.

Un purtător de cuvânt al GateGroup, proprietarul Gate Gourmet, a spus că problemele sunt limitate la un număr mic de zboruri care pleacă de pe aeroportul din Frankfurt, care este în primul rând un hub al Lufthansa, iar motivul principal este lipsa de şoferi din Germania.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Pentru a rezolva problema, firma de catering a introdus măsuri precum un bonus de 250 de euro pentru angajaţii care nu şi-au luat mai mult de o zi de boală în luna aprilie.

GateGroup deserveşte peste 300 de clienţi din peste 60 de ţări, dar nu a primit alte plângeri, a spus purtătorul de cuvânt, adăugând că furnizorul de catering şi-a menţinut performanţa la Frankfurt la 99%, în perioada aglomerată de Paşte. Ambele companii au declarat că sunt în strânsă legătură şi lucrează pentru a îmbunătăţi situaţia.