VIDEO Drumul Expres Craiova – Pitești: Cum arată lotul de 20 de kilometri (Centura Slatina) care s-ar putea deschide în iunie/ Pe centura Balș au fost montate indicatoarele cu noua limită de viteză: 120 km/h

Drum Expres Lot 2 viteza 120 Sursa CNAIR

A doua jumătate a lotului 2 de pe Drumul Expres Craiova – Pitești, care cuprinde Centura Slatina, ar putea să fie deschisă circulației peste aproximativ o lună, constructorul UMB mai având de rezolvat doar „problema” pasajului feroviar de la Găneasa din județul Olt.

Cele mai noi imagini din dronă surprind lucrări la final pe lotul cu o lungime de 21 de kilometri Balș – Valea Mare.

De asemenea, pe prima jumătate a lotului II (Centura Balș) deschisă circulației pe 21 aprilie, viteza de circulație a fost ridicată la 120 km/h. după ce drumarii (CNAIR) au montat indicatoarele cu noua limită de viteză.

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

Și ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, promitea deschiderea Centurii Slatina în iunie. „În luna iunie va fi deschisă circulația și pe Lotul 2 (conform graficului de lucrări), între Piatra-Olt și Valea Mare (21, 35 km). Acest lot va asigura ocolirea municipiului Slatina, unde la ora actuală traficul rutier provoacă ambuteiaje și disconfort”, a transmis Grindeanu.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Cele două contracte pentru loturile Balș – Slatina au fost semnate cu constructorul român UMB în 2018, iar lucrările au început la sfârșitul anului 2019. Prima jumătate (Centura Balș) a costat 661 milioane lei, în timp ce pentru Centura Slatina, care include viaductul de 1,6 km, costul a fost de 792 milioane lei.

Pentru tronsonul Valea Mare – Colonești (21 km), CNAIR raportează un stadiu fizic de execuție de 96% și o estimare pentru deschiderea circulației în trimestrul II al acestui an, deși pentru alte lucrări este menționată luna în care trebuie recepționat proiectul, potrivit termenului contractual.

Ultima zonă cu lucrări mai ample (Pasajul Găneasa) poate fi vizualizată de la minutul 6: