Retailerul Auchan nu intenţionează să îşi schimbe strategia sau structura operaţiunilor de pe piaţa din Rusia, a anunţat miercuri divizia din Rusia a grupului francez într-un comunicat remis Reuters, citat de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Acest comunicat vine ca răspuns la informaţiile apărute în presa locală conform cărora Auchan Russia ar putea să cedeze controlul asupra operaţiunilor sale către o terţă parte.

Auchan, care are aproximativ 30.000 de angajaţi, 231 de magazine şi afaceri online în Rusia, este una dintre puţinele companii occidentale care continuă să opereze în Rusia după invadarea Ucrainei.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

La finele lunii martie, Auchan anunţa că intenţionează să îşi menţină o prezenţă în Rusia, ceea ce a determinat Ucraina să ceară o boicotare a magazinelor grupului francez, în condiţiile în care alte mari companii precum McDonald’s, Renault sau Nike au ieşit de pe piaţa din Rusia.

„Principala misiune a Auchan Retail Russia este să ofere populaţiei produse de calitate la preţuri accesibile. La acest moment, Auchan nu intenţionează să facă schimbări în strategia sau modul de organizare a companiei”, a informat Auchan Russia într-un comunicat.

Înainte de începerea războiului din Ucraina, Auchan intenţiona să cheltuie peste 20 de miliarde de ruble (340 milioane de dolari) pentru dezvoltarea serviciilor digitale în Rusia până în 2024, în ideea de a-şi creşte vânzările online pe fondul creşterii concurenţei din partea rivalilor.

În România, Auchan are în portofoliu 223 magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 5 supermarketuri şi 185 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care 176 în staţiile Petrom, cât şi magazinul online auchan.ro.