Producătorul de electricitate de stat Hidroelectrica a lansat în licitație în SICAP un contract de 8,22 milioane de lei pentru realizarea unei noi identități a companiei. Denumită „branding”, activitatea ce va fi prestată de firma câștigătoare presupune crearea unei identități noi, cu un logo nou, și a unui manual de identitate, ce vor fi promovate printr-o campanie în toată media, anume TV, radio și internet, plus realizarea de materiale promoționale .
„Spoturile TV vor avea durata de minim 30 de secunde și vor cuprinde realizarea inițială a unui brief (concept spot), a scenariului și, ulterior, pregătirea unui echipe de producție pentru realizarea acestora. Se vor realiza 2 spoturi unul în primul an de contract și al doilea la începutul celui de-al treilea an de contract. Ofertantul este responsabil de organizarea echipei de producție. Spotul radio va fi declinat din spotul TV, păstrând același concept și adaptându-l pentru a fi difuzat pe posturile care vor fi propuse de prestator și aprobate de Hidroelectrica”, notează producătorul de energie. În plus, nu mai puțin de șase conferințe de presă vor fi organizate în cadrul cărora vor fi promovate serviciile companiei și noua identitate de brand.
Contractul scos la licitație are o durată de implementare de trei ani, ofertele se deschid în 21 iulie, iar departajarea lor se face în funcție de preț, de numărul de spoturi TV pe care ofertantul se angajează să le difuzeze și de conceptele preliminare ce vor fi prezentate.
Hidroelectrica este cea mai mare și mai profitabilă companie a statului român. Anul trecut, pe fondul creșterii generalizate a prețurilor la energie, societatea a realizat un profit net de circa 4,7 miliarde de lei. În prezent, Hidroelectrica se pregătește pentru listarea la BVB. În plan ar fi listarea parțială și la Londra, dar statul încă nu și-a dat un acord ferm pe acest demers.