Aplicaţiile de Social Audio au ajuns la 20 de milioane de instalări în primul trimestru

clubhouse, aplicatie audio Sursa foto: Unsplash/Dmitry Mashkin

Cu Clubhouse în frunte, Social Audio este una dintre categoriile de aplicaţii cu cea mai mare creştere din acest an, potrivit news.ro. Popularitatea acestora a determinat companii mari, precum Facebook şi Twitter, să lanseze replici proprii.

Aplicaţiile de Social Audio au înregistrat 20 de milioane de download-uri în primul trimestru al acestui an, după estimarea făcută de Sensor Tower. Pentru că era ca şi inexistentă în trecut, nu există criteriu de comparaţie pentru creşterea acestei categorii.

Vedeta evidentă este Clubhouse, care a înregistrat aproximativ 15,3 milioane de instalări în T1. Clubhouse a avut o lună februarie extraordinară, când a crescut la 9,6 milioane de instalări, de la 2,4 milioane de instalări în ianuarie.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

În martie, Clubhouse a scăzut la 2,7 milioane de instalări, menţinând numai 13% în plus faţă de luna ianuarie. Numărul total de instalări al Clubhouse este în jur de 16,4 milioane, majoritatea fiind contorizate anul acesta.

Social Audio include şi alte aplicaţii notabile, Stereo şi Spoon fiind două dintre a acestea. Stereo a avut un traseu similar cu Clubhouse anul acesta, deşi la un nivel mai mic. Aceasta a crescut de la 551.000 milioane de instalări în ianuarie la 1,5 milioane de instalări în februarie.

Ca și Clubhouse, Stereo a scăzut în martie – cu 998.000 de instalări, o scădere cu 35% faţă de luna anterioară.

Spoon este una din aplicaţiile vechi ale categoriei, existând din 2016. Aceasta nu s-a bucurat de un spike în februarie, precum Clubhouse şi Stereo, ci a crescut constant pe întreg parcursul anului trecut. Cea mai bună lună pentru Spoon a fost aprilie 2020, când a înregistrat 974.000 de instalări.

Succesul recent al aplicaţiilor de Social Media a determinat marile companii de online să înceapă dezvoltarea propriilor replici. Platformele sociale, precum Facebook, Twitter şi Reddit, văd în componenta audio o extensie a propriilor reţele.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: