București : PMB a început modernizarea peroanelor de tramvai de pe linia 41. Cât durează lucrările

Tramvai Astra Arad

Trustul de Clădiri Metropolitane, firma de construcții a Primăriei București a început luni, modernizarea stațiilor de tramvai de pe linia 41, prima linie pe care vor circula tramvaiele noi achiziționate de la Astra Arad. Contractul pentru modernizarea și prelungirea celor 14 peroane din cele 22 de pe traseu a fost semnat săptămâna trecută pentru 4,5 milioane de lei și o durată de 6 luni, dar care va fi redusă la două luni pentru ca tramvaiele să fie introduse în circulație cât mai repede. Potrivit graficului de livrare, Astra Arad ar trebui să trimită până la sfârșitul anului 20 de unități din comanda de 100 de tramvaie.

Peroanele cu lungime variabilă, de până la 36 de metri vor fi prelungite până la 40 de metri, a transmis Primarul General, Nicușor Dan :  ,,Am semnat contractul prin care Trustul de Clădiri Metropolitane București va moderniza 14 din cele 22 de peroane de pe linia tramvaiului 41, celelalte 8 fiind deja modernizate de STB. Lucrările sunt necesare pentru modernizarea și adaptarea peroanelor care vor deservi noile tramvaie cumpărate de municipalitate. Lucrările presupun extinderea în lățime a peroanelor, accesibilizarea pentru persoanele cu dizabilități, instalarea de garduri de protecție pentru călători, semne de circulație, mobilier urban.”

Stația Brașov, prima stație închisă pe linia 41

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Prima stație închisă din cele 11 ( 22 peroane) ale liniei 41 a fost stația Brașov :  ,,Stația „Brașov”, de pe traseul liniei de tramvai 41, va fi suspendată temporar pe ambele sensuri, începând de luni, 25.07.2022. Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) a luat această măsură pentru ca Trustul de Clădiri Metropolitane București SA să poată efectua lucrările de modernizare a peroanelor, în vederea adaptării acestora la dimensiunile noilor tramvaie Imperio care vor înlocui treptat flota actuală. În perioada lucrărilor, pasagerii care utilizau stația „Brașov” a liniei 41 pot ajunge în zonă cu autobuzele liniei 138, 221, 222, 232 și 322.

Trustul de Clădiri Metropolitane, Compania de Construcții a Primăriei București va reface peroanele din stațiile : Agronomie, Brașov, Cașin, Ciurel, Drumul Taberei, Orșova și Parc Drumul Taberei (ambele direcții). Cele 100 de tramvaie noi, din gama de 36 de metri, vor avea podeaua complet coborâtă, minim 5 uşi duble și vor fi dotate cu echipament de climatizare destinat asigurării atât a aerului condiţionat, cât şi a încălzirii. De asemenea, s-a solicitat ca tramvaiele să aibă o capacitate de cel puțin 220 de călători total, din care minim 56 pe scaune, să aibă nivel de zgomot redus și echipamente pentru validarea cardurilor. Pentru persoanele cu dizabilităţi, care folosesc scaune cu rotile, se va prevedea o platformă rabatabilă sau culisantă cu acționare manuală şi se vor amenaja 2 locuri speciale.De asemenea, prin instalaţia IT care va echipa tramvaiele se vor oferi informații (audio-video) pentru călători, va exista o instalație de supraveghere video, precum și wi-fi. Va exista și posibilitatea transportării bicicletelor printr-un sistem de prindere și fixare rabatabil, care să nu ocupe spațiul destinat călătorilor atunci când nu este utilizat.

Trustul de Clădiri este constructorul de la Pasajul Doamna Ghica și Prelungirea Ghencea.

Săptămâna trecută PMB și STB au efectuat primele probe dinamice pe linia 41 (detalii aici)

 

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: