Portul Constanța: 10 din cele 34 de linii de tren CFR, redeschise. Lucrările de reparații au ajuns la 67% pe loturile Arcada și Wiebe

Port Constanța CFR Sursa Foto : CFR Infrastructură

Contractul pentru reparațiile liniilor de tren din Portul Constanța, prioritatea I, a ajuns la 67% stadiu fizic de execuție cu 10 din cele 35 de linii de tren refăcute și redeschise circulației feroviare pentru trenurile de marfă, potrivit CFR Infrastructură. În total, Ministerul Transporturilor repară 99 de linii de tren, 35 în prioritatea I și 64 în prioritatea II. Pentru primele 34 de linii din prioritatea I, lucrările au început în iunie cu antreprenorii Arcada și Wiebe. Pentru prioritatea II, tot Arcada și Wiebe au depus oferte pentru reparații la 64 de linii. Pe lotul Arcada, lucrările au ajuns la 65%, iar pe lotul Wiebe la 69% a transmis CFR Infrastructură.

„Portul Constanța – 67% stadiul de execuție al lucrărilor pe cele 2 loturi – 10 linii noi redeschise circulației!

Pe Lotul I (Priorotatea I), din Portul Constanța (Port Zona A și Port Zona B), progresul fizic al lucrărilor executate de Wiebe România a ajuns la 69%, după 89 de zile de la emiterea ordinului de începere!
Stadiul de execuție:
4.588 m de suprastructură CF nouă – 69% din cantitatea totală
19 aparate de cale noi montate (tip S49E1-300-1:9, S49E1-190-1:9 și TDJ 49-190-1:9)
7 linii CF redeschise circulației și operațiunilor de manevră – liniile 1, 5 și 6 (Siloz 2), liniile 2 și 4 (Siloz 3), linia 4 (Siloz 1) și linia 1 din Zona B. Constructor: S.C. Wiebe România S.R.L.
Pe Lotul II (Prioritatea I) din Portul Constanța (Port Zona B și Port Mol V), progresul fizic al lucrărilor executate de Arcada Companu a ajuns la 65%, după 89 de zile de la emiterea ordinului de începere!
 Stadiul de execuție:
4470 m suprastructură CF nouă – 65% din cantitatea totală
16 aparate de cale noi montate (tip S49E1-300-1:9, S49E1-190-1:9 și TDJ 49-190-1:9)
3 linii CF redeschise circulației și operațiunilor de manevrelor: linia tragere Chimpex, liniile 2 și 3 din Mol IV
montare șină nouă pe 6 linii: liniile 5 și 6 din Grupa B1, liniile 5 și 6 din Grupa A2, linia 11 din Zona V și linia 5 Grupa Chimpex.  Constructor: S.C. Arcada Company S.A.”

În cadrul Priorității 1 au fost incluse 35 de linii, cu o lungime totală de 13,398 km, și 75 aparate de cale. Din cauza volumului mare de lucrări și având în vedere caracterul urgent al lucrărilor, pentru reducerea timpului de efectuare a reparațiilor, respectiv a termenului de redeschidere a liniilor, lucrările prevăzute la Prioritatea 1, au fost împărțite în două loturi:
⦁ Lotul 1 . lucrări pe 19 linii, totalizând 6.589 km și 32 aparate de cale;
⦁ Lotul 2: lucrări pe 16 linii, totalizând 6,809 km și 43 aparate de cale.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Obiectivul prioritar al acestor lucrări este redeschiderea pentru circulație și manevră a unui număr de 35 de linii, închise în prezent din motive tehnice, și readucerea în regim normal de funcționare a unui număr de 75 aparate de cale. „Până în prezent, importurile și exporturile de cereale în/din Ucraina se realizau în proporție de 80% prin porturile proprii mai sus menționate. Prin urmare, Portul Constanța se află în prezent în situația de a prelua un flux de marfă suplimentar semnificativ, care nu ar fi putut fi preconizat prin niciun mijloc înaintea izbucnirii conflictul militar din zona Mării Negre”, potrivit unui Memorandum al Guvernului.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: