Directorul executiv al Airbnb a scris luni pe Twitter că platforma de rezervări de cazare va face modificări în modul în care afișează prețurile pe platforma sa, după ce s-a confruntat cu plângeri ale clienților, scrie Reuters.
„V-am auzit foarte clar – aveți impresia că prețurile nu sunt transparente și că facturile sunt costisitoare, a scris CEO-ul Brian Chesky pe Twitter.
El a spus că Airbnb va face patru modificări începând de luna viitoare, unde oaspeții vor putea vedea prețul total pe care trebuie să-l plătească în avans.
Clienții vor putea acum să vadă defalcarea completă a prețurilor cu taxa de servicii Airbnb, reduceri și alte taxe, potrivit tweet-ului lui Chesky.
Compania din San Francisco va acorda prioritate prețului total în locul tarifului pe noapte în algoritmul său de clasare, a spus Chesky.
Chesky a mai spus că compania va lansa noi instrumente de prețuri și reduceri pentru a permite gazdelor să stabilească prețuri mai competitive.
Referindu-se la plângerile clienților cu privire la faptul că oaspeții trebuie să îndeplinească sarcini la checkout, Chesky a declarat că oaspeții nu ar trebui să facă „sarcini de checkout nerezonabile, cum ar fi să dezbrace paturile, să spele rufele sau să dea cu aspiratorul”.
Airbnb, care a pierdut aproximativ 37% din valoarea acțiunilor sale până acum în acest an, a beneficiat de o cerere puternică de călătorii, dar acum se confruntă cu riscul unei creșteri bruște a inflației și a unui dolar puternic.