Directorul executiv al Airbnb a scris luni pe Twitter că platforma de rezervări de cazare va face modificări în modul în care afișează prețurile pe platforma sa, după ce s-a confruntat cu plângeri ale clienților, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„V-am auzit foarte clar – aveți impresia că prețurile nu sunt transparente și că facturile sunt costisitoare, a scris CEO-ul Brian Chesky pe Twitter.

El a spus că Airbnb va face patru modificări începând de luna viitoare, unde oaspeții vor putea vedea prețul total pe care trebuie să-l plătească în avans.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Clienții vor putea acum să vadă defalcarea completă a prețurilor cu taxa de servicii Airbnb, reduceri și alte taxe, potrivit tweet-ului lui Chesky.

Compania din San Francisco va acorda prioritate prețului total în locul tarifului pe noapte în algoritmul său de clasare, a spus Chesky.

Chesky a mai spus că compania va lansa noi instrumente de prețuri și reduceri pentru a permite gazdelor să stabilească prețuri mai competitive.

Referindu-se la plângerile clienților cu privire la faptul că oaspeții trebuie să îndeplinească sarcini la checkout, Chesky a declarat că oaspeții nu ar trebui să facă „sarcini de checkout nerezonabile, cum ar fi să dezbrace paturile, să spele rufele sau să dea cu aspiratorul”.

Airbnb, care a pierdut aproximativ 37% din valoarea acțiunilor sale până acum în acest an, a beneficiat de o cerere puternică de călătorii, dar acum se confruntă cu riscul unei creșteri bruște a inflației și a unui dolar puternic.