A7 Autostrada Moldovei. CNAIR a lansat licitația pentru cele trei loturi dintre Bacău și Pașcani/ Contractul de 5,8 de miliarde de lei este finanțat prin PNRR

Autostrada A7 macheta Machetă pentru Autostrada A7 Sursa foto: Consitrans

Compania de Drumuri a lansat luni la licitație construcția celor trei loturi dintre Bacău și Pașcani, parte din Autostrada Moldovei A7 Ploiești – Pașcani. Contractul pentru acest segment are o valoare de 5,8 miliarde lei și este finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).

CNAIR a transmis astăzi în SICAP anunțul de participare, iar el va fi vizibil în SICAP imediat după publicarea acestuia în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, a anunțat ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu.

Data limită pentru depunerea ofertelor este 15.09.2022.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Cei 77,39 km ai acestei autostrăzi sunt împărțiți astfel:

  • Lotul 1: (Săucești – Trifești), va avea o lungime de 30,3 km și o valoare estimată de 2,041 miliarde de lei (fără TVA)
  • Lotul 2: (Trifești – Gherăești), va avea o lungime de 18,99 km și o valoare estimată de 1,601 miliarde de lei (fără TVA)
  • Lotul 3: (Mircești – Pașcani), va avea o lungime de 28,09 km și o valoare estimata de 2,215 miliarde de lei (fără TVA)

Termenul maxim de execuție este de doi ani și jumătate, iar valoarea totală de 5,858 de miliarde de lei (fără TVA), necesară lucrărilor, va fi asigurată prin PNRR. Cu toate acestea, ea trebuie finalizată până în 2026 pentru a prinde banii din PNRR, șansele mari pentru respectarea jaloanelor fiind pentru secțiunile mai avansate dinspre Ploiești și Focșani.

Potrivit studiului de fezabilitate, pe traseul autostrăzii Bacău – Paşcani se vor construi: 112 poduri, pasaje, viaducte, structuri casetate; nouă noduri rutiere; patru parcări securizate dotate cu sisteme de supraveghere video, conexiune la internet, iluminat, utilităţi etc. şi au fost prevăzute spaţii disponibile pentru concesionare în vederea realizării dotărilor comerciale precum magazin, restaurant, benzinărie, service auto, hotel etc.; patru parcări de scurtă durată; un centru de întreţinere şi coordonare; 50 de spaţii de încărcare pentru autoturisme electrice; 140 de hectare de perdele forestiere cu rol de protecţie.

Dintre cele patru secțiuni, tronsonul Focșani – Bacău este cel mai întârziat. Se estimează că la sfârșitul lunii ar putea fi aprobată Hotărârea de Guvern pentru lansare licitației.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. S-a lansat licitația celor trei loturi dintre Bacău și Pașcani, parte din A7 Ploiești – Pașcani.

    Avand in vedere istoricul A 7 de la Ploiesti la Buzau nu-mi ramane sa astept si aici un alt ciot.
    Nu mai zic de lotul Buzau la Bacau care e abandonat.

    Banii din PNRR vor trebui returnat ca nu au prouecte, nu au oameni competenti sa ke faca!

    Pas cu pas = “Ciot cu ciot” trebuie sa fie deviza A7 !

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.