Airbus și-ar putea produce propriile motoare pentru avioanele alimentate cu hidrogen

Airbus E-Fan X Sursa foto: Airbus

Airbus și-ar putea produce propriile motoare pentru avioanele sale alimentate cu hidrogen, a declarat directorul executiv Guillaume Faury unui ziar german într-un interviu publicat sâmbătă.

Producătorul de avioane a declarat că intenționează să dezvolte primul avion comercial alimentat cu hidrogen cu emisii zero din lume până în 2035.

Faury a spus pentru ziarul Welt am Sonntag că și-ar putea imagina că va echipa acele aeronave cu motoare electrice produse în casă.

Analize Economedia

software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR

„Este ceva pe care, practic, am putea face noi înșine”, a spus Faury, vorbind despre o posibilă „schimbare de strategie”.

Compania a lansat și un nou serviciu de transport aerian de marfă folosind flota de avioane gigant BelugaST pentru a le oferi companiilor de transport de marfă și altor clienți potențiali o soluție pentru nevoile lor de transport de marfă de mari dimensiuni.

Noul serviciu – Airbus Beluga Transport – le va oferi clienților comerciali dintr-o varietate de sectoare, inclusiv spațial, energetic, militar, aeronautic, maritim și umanitar, o soluție pentru nevoile lor de transport de mărfuri agabaritice.

Prima misiune a avut loc la sfârșitul anului 2021 cu o livrare de la unitatea de producție a Airbus Helicopters din Marignane, Franța, către Kobe în Japonia pentru un client a cărui identitate nu a fost divulgată. Beluga #3 s-a oprit pentru a alimenta la Varșovia (Polonia), Novosibirsk (Rusia) și Seul (Coreea).

Construite pe platforma A300-600, cele cinci aeronave BelugaST de mare putere sunt acum înlocuite de șase BelugaXL de nouă generație pentru a sprijini creșterea producției de avioane de linie a Airbus.

Noul serviciu de transport Airbus Beluga poate acoperi o multitudine de aplicații posibile pe piață, deoarece aeronavele au cea mai mare secțiune transversală interioară din lume a unei aeronave de transport, găzduind încărcături uriașe de până la 7,1 m lățime și 6,7 m înălțime.

În viitorul apropiat, odată ce Airbus va pune în funcțiune toate cele șase noi BelugaXL, flota va fi predată unei companii aeriene subsidiare nou-create, care va avea propriul certificat de operator aerian (AOC) și propriul personal.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: