Chatbot-ul virtual pentru asistență, Amelia, al Wizz Air, este, de azi, disponibil în Facebook Messenger pasagerilor, pentru a obține rapid și simplu informații de călătorie și pentru a gestiona detaliile zborurilor.
Numit după Amelia Earhart, chatbot-ul Wizz Air din Facebook Messenger este cel mai nou canal pe care clienții îl pot folosi pentru a adresa întrebări despre rezervările lor, stareazborurilor, precum și produsele și serviciile Wizz Air.
Clienții trebuie pur și simplu să inițieze un mesaj direct către pagina de Facebook Wizz Air sau să caute Wizz Air pe Messenger.
Chatbot-ul este disponibil totodată pe mai multe pagini ale site-ului companiei aeriene, wizzair.com, în engleză, italiană și germană, fiind cea mai rapidă și accesibilă modalitate de a obține răspunsuri direct de la Wizz Air.
„Suntem încântați să le oferim clienților noștri un alt mod de a ne contacta pentru rezervări, informații despre zboruri și
pentru multe alte detalii referitoare la produse și servicii, pe măsură ce continuăm să investim în automatizarea și digitalizarea proceselor, pentru a crește satisfacția clienților noștri. Chatbot-ul din Facebook Messenger asigură un mod rapid și simplu pentru clienți de a primi informații despre gestionarea detaliilor zborurilor, cum ar fi modificarea rezervării, verificarea stării zborului și adăugarea bagajelor la rezervarea lor. Wizz Air se angajează să extindă nivelul de cunoaștere al Ameliei și să sprijine pasagerii cu o varietate de opțiuni de tipul «self-service»”, spune Paulina Gosk, purtător de cuvânt al Wizz Air Grup.
Wizz Air operează o flotă de 145 de aeronave Airbus A320 și A321. Compania a avut 10,2 de milioane de pasageri în anul financiar care s-a încheiat pe 31 martie 2021.