Românii încep, tot mai mult, să caute mărcile preferate în magazinele cu discount, conform rezultatelor analizate de către Departamentul de Data Intelligence din cadrul unei agenţii de marketing şi comunicare, transmite Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Potrivit analizei, pentru categoria produselor de îngrijire a locuinţei, mai puţin de 3% dintre respondenţi nu au remarcat creşterea preţurilor în ultimele şase luni.

În ceea ce priveşte măsurile luate, 36% şi-au căutat brandurile preferate, cu preţuri mai mici, în magazine tip discounter, iar doar 19% au ales să schimbe brandul utilizat de obicei cu unul mai ieftin sau cu o ofertă de preţ la raft, arată datele Leo Burnett Bucharest.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

La categoria de produse lactate, 10% din totalul celor chestionaţi au declarat că, deşi au observat creşterea preţurilor, nu şi-au schimbat obiceiurile de cumpărare, însă 25% au ales să reducă frecvenţa sau cantităţile cumpărate, pentru a continua să consume brandurile favorite în acelaşi buget lunar.

Conform analizei, în cazul berii, comportamentul oamenilor din lunile de vară a fost mai relaxat, iar schimbările în obiceiurile de cumpărături au fost mai puţin corelate cu creşterea inflaţiei. O pondere de 38% dintre tinerii cu vârste între 18 şi 24 de ani, afirmă că măsura cea mai frecventă de eficientizare a bugetului a fost cumpărarea la bax, pentru un preţ per produs mai mic. “Odată cu încheierea verii, însă, oamenii au început să se mute către magazinele tip discounter, în proporţie de 30%”, se menţionează în cercetare.

Patru din zece (40%) respondenţi îşi păstrează loialitatea pentru restaurantele preferate, pe fondul unei reduceri a frecvenţei de consum. De asemenea, în această categorie s-a observat unul dintre cele mai mari procente de respondenţi care nu şi-au schimbat comportamentul în ciuda creşterii preţurilor (19%).