Autostrada A1 Sibiu – Piteşti: Lucrările pentru construirea lotului Piteşti – Curtea de Argeş încep pe 1 septembrie. Astaldi are 4 ani termen de execuţie pentru a finaliza cei 30 de kilometri

Lot 5 Piteşti Curtea de Argeş A 1 Sursa Foto : Cătălin Drulă Facebook

Lucrările pentru construirea lotului 5 al Autostrăzii A1 Sibiu – Piteşti încep pe 1 septembrie, a anunţat, pe pagina sa de Facebook, ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă. Constructorul italian Astaldi a început lucrările pregătitoare în această vară, iar acum, după emiterea ordinului pentru începerea lucrărilor, poate demara efectiv şantierul pe întreg tronsonul cu o lungime de 30 de kilometri.

Contractul pentru proiectarea şi execuţia lotului 5 a fost semnat în mai 2020 cu antreprenorul italian Astaldi pentru 1,7 miliarde lei, iar durata de execuţie este de 48 de luni.

Lotul 5 Piteşti – Curtea de Argeş cuprinde 20 de lucrări de Artă, din care 13 poduri, a spus ministrul Drulă:

Analize Economedia

MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta

„Tocmai a fost emis ordinul de începere a lucrărilor pentru lotul Pitești-Curtea de Arges al autostrăzii A1. Proiectarea a fost încheiată, intrăm în faza de execuție.

Constructorul este deja mobilizat în teren pentru a porni munca pe cei 30 de km ai șantierului.

Este o investiție complexă, cu o valoare de 1,7 miliarde de lei, ce va cuprinde:

– 13 poduri,

– trei pasaje,

– un viaduct,

– trei noduri rutiere,

– două spaţii de servicii,

– două parcări de scurtă durată,

– două centre de coordonare şi întreţinere“, a precizat Cătălin Drulă.

Singurul lot al Autostrăzii de pe Valea Oltului unde se mai lucrează este lotul 1 Sibiu – Boiţa, 13 kilometri, cu termen estimat de finalizare la sfârşitul anului viitor. Loturile de mijloc, 2, 3 şi 4, sunt în diferite etape de evaluare sau contestaţii.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Nu are nici un sens terminarea acestui tronson pentru traficul dintre Pitesti si Sibiu daca nu se finalizeaza concomitent si urmatorul tronson care ar descarca traficul pe Drumul European.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.