Lucrările pentru construirea lotului 5 al Autostrăzii A1 Sibiu – Piteşti încep pe 1 septembrie, a anunţat, pe pagina sa de Facebook, ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă. Constructorul italian Astaldi a început lucrările pregătitoare în această vară, iar acum, după emiterea ordinului pentru începerea lucrărilor, poate demara efectiv şantierul pe întreg tronsonul cu o lungime de 30 de kilometri.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Contractul pentru proiectarea şi execuţia lotului 5 a fost semnat în mai 2020 cu antreprenorul italian Astaldi pentru 1,7 miliarde lei, iar durata de execuţie este de 48 de luni.

Lotul 5 Piteşti – Curtea de Argeş cuprinde 20 de lucrări de Artă, din care 13 poduri, a spus ministrul Drulă:

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

„Tocmai a fost emis ordinul de începere a lucrărilor pentru lotul Pitești-Curtea de Arges al autostrăzii A1. Proiectarea a fost încheiată, intrăm în faza de execuție.

Constructorul este deja mobilizat în teren pentru a porni munca pe cei 30 de km ai șantierului.

Este o investiție complexă, cu o valoare de 1,7 miliarde de lei, ce va cuprinde:

– 13 poduri,

– trei pasaje,

– un viaduct,

– trei noduri rutiere,

– două spaţii de servicii,

– două parcări de scurtă durată,

– două centre de coordonare şi întreţinere“, a precizat Cătălin Drulă.

Singurul lot al Autostrăzii de pe Valea Oltului unde se mai lucrează este lotul 1 Sibiu – Boiţa, 13 kilometri, cu termen estimat de finalizare la sfârşitul anului viitor. Loturile de mijloc, 2, 3 şi 4, sunt în diferite etape de evaluare sau contestaţii.