Autostrada București Nord: CNAIR a semnat cu Consitrans contractul pentru supervizare pe lotul Pizzarotti – Retter

A0 Lot 1 Nord

CNAIR a semnat cu proiectantul Consitrans contractul pentru supervizarea lucrărilor pe primul lot al Autostrăzii A0 București Nord, lotul Pizzarotti – Retter, conform datelor Economedia. Contractul cu o valoare de 19,7 milioane de lei, a fost atribuit oficial pe data de 4 iulie, conform datelor din SEAP.

Contractul de aproximativ 20 milioane lei pentru supervizarea lucrărilor pe lotul Joița (A1 București – Pitești) și DN 1 Corbeanca a fost lansat în licitație în urmă cu peste trei ani (martie 2021), iar în martie 2024 Consitrans și Tecnic Consulting au depus oferte. Contractul pentru proiectare și execuție a fost semnat în toamna 2023 Asocierea Pizzarotti – Retter, iar lucrările efective vor începe în această vară.

Contractul pentru lotul 1 A0 Nord a fost semnat în septembrie 2023, iar ordinul pentru începerea proiectării (12 luni) a fost dat începând cu octombrie 2023.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Termenul de realizare este de 34 de luni, 12 proiectare și 22 execuție, iar pe Lotul 1 Joița (A1) – Corbeanca (DN 1) sunt prevăzute 10 structuri din care două pasaje lungi: un pasaj de 733 de metri peste Calea Ferată și DN 7 București – Pitești, respectiv un pod cu o lungime de 650 de metri peste râul Colentina și Magistrala CFR București – Brașov.

Lotul 1 Pizzarotti – Retter de pe A0 Nord se va continua la est cu Lotul 2 UMB deschis la sfârșitul anului trecut (10 din cei 19 km), iar la vest cu Lotul 3 de pe A0 Sud, lotul Aktor unde constructorul și-a asumat un nou termen, septembrie, în loc de august, dar se reduc șansele să fie finalizat în acest an, deoarece se înregistrează întârzieri în mai multe puncte din șantier care au devenit critice.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Nimic nou sub soare. Întârzierile termenelor la lucrările de infrastructură rutieră și nu numai sunt deja normalitate in România.Si nu cred că există firma din acest domeniu care sa nu fi înregistrat întârzieri mai mari sau mai mici. Nu toate sunt imputabile firmelor constructoare.Numeroase întârzieri sunt datorate statului român care întârzie nejustificat prin birocrație excesiva unele autorizații,nu expropriază la timp suprafețe de teren pe care urmează să fie executate lucrări și are printre cei mai incompetenți și corupți juriști din UE,juriști incapabili să redacteze niste contracte care să încorseteze firmele contractante în prevederi care să le impună respectarea termenelor și să evite tot felul de subterfugii la care apelează firmele executante de lucrari !

    • Ai totala dreptate!
      Oricum e penibil. Cel mai probabil e ca nu le pasa. Si asa merge…
      Iar studiile licitatiile contractele sunt varza… și termenele sunt exploatate toate

  2. Pana nu se va impune recuperarea banilor europeni pierduți ,de la cei vinovați pentru incompetența,începând cu prim ministru,care numește directorii de CNAIR,care numesc la rândul lor alte loaze, nu o sa se schimbe nimic.Daca era voința,dădeau o lege ,ca fiecare firma sa depună garanție 25% din lucrare și dacă contestau și pierdeau,se retine garanția,atunci nu mai era sport național la contestații.Din garanție sa se retina și termenele depășite,etc.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.