CNAIR a semnat cu proiectantul Consitrans contractul pentru supervizarea lucrărilor pe primul lot al Autostrăzii A0 București Nord, lotul Pizzarotti – Retter, conform datelor Economedia. Contractul cu o valoare de 19,7 milioane de lei, a fost atribuit oficial pe data de 4 iulie, conform datelor din SEAP.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Contractul de aproximativ 20 milioane lei pentru supervizarea lucrărilor pe lotul Joița (A1 București – Pitești) și DN 1 Corbeanca a fost lansat în licitație în urmă cu peste trei ani (martie 2021), iar în martie 2024 Consitrans și Tecnic Consulting au depus oferte. Contractul pentru proiectare și execuție a fost semnat în toamna 2023 Asocierea Pizzarotti – Retter, iar lucrările efective vor începe în această vară.

Contractul pentru lotul 1 A0 Nord a fost semnat în septembrie 2023, iar ordinul pentru începerea proiectării (12 luni) a fost dat începând cu octombrie 2023.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Termenul de realizare este de 34 de luni, 12 proiectare și 22 execuție, iar pe Lotul 1 Joița (A1) – Corbeanca (DN 1) sunt prevăzute 10 structuri din care două pasaje lungi: un pasaj de 733 de metri peste Calea Ferată și DN 7 București – Pitești, respectiv un pod cu o lungime de 650 de metri peste râul Colentina și Magistrala CFR București – Brașov.

Lotul 1 Pizzarotti – Retter de pe A0 Nord se va continua la est cu Lotul 2 UMB deschis la sfârșitul anului trecut (10 din cei 19 km), iar la vest cu Lotul 3 de pe A0 Sud, lotul Aktor unde constructorul și-a asumat un nou termen, septembrie, în loc de august, dar se reduc șansele să fie finalizat în acest an, deoarece se înregistrează întârzieri în mai multe puncte din șantier care au devenit critice.