Guvernul va aproba joi, 4 aprilie 2024 indicatorii tehnico-economici pentru Centura Gura Humorului, proiect care face parte din Autostrada Nordului. Durata de execuție este de 30 de luni cu un cost aprobat de 2,3 miliarde lei.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Centura Gura Humorului va avea cel mai lung viaduct din România, pasajul peste râul Moldova și Drumul Județean 177 D având o lungime de peste 5 kilometri (5076 metri lungime) potrivit documentației tehnice. Autostrada care va deveni o centură pentru orașul Gura Humorului are o lungime totală de 10 kilometri și va deveni o centură rapidă pe traseul Autostrăzii Nordului Baia Mare-Dej-Bistrița-Vatra Dornei-Suceava, drum de mare viteză cu o lungime totală de 335 km.

,,Varianta de ocolire se desprinde din Drumul de mare viteză Baia Mare – Suceava Lot 3, în zona localității Frasin, unde este prevăzut un nod rutier la drumul
național DN 17, continuă și traversează denivelat râul Moldova, drumul județean DJ 177 D, continuă spre zona localității Păltinoasa, va supratraversa DJ 177 C. Varianta de ocolire Gura Humorului va reveni la finalul traseului în Drumul de mare viteză Baia Mare – Suceava Lot 3. Pe raza localității Păltinoasa este prevăzută amenajarea unui nod rutier care va descărca în sensul giratoriu existent aflat la intersecția dintre DN 17 și DN2E.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Pasaj peste DJ 177D și râul Moldova km 3+940
Pasajul începe la km 1+400 și se termină la km 6+476,10 traversează drumul județean DJ 177D la km 2+680 și râul Moldova de mai multe ori pe parcursul
traseului, având lungimea totală de 5.076,10 m și lățimea de 26.30 m. Traseul drumului în zona pasajului este atât în aliniament cât și în curbă. Pasajul este
realizat cu căi separate de circulație, cu o zonă mediană măsurată între fețele alăturate ale grinzilor parapet de 1.70 m, parte carosabilă de 11.00 m și o lățime totală pentru o cale de circulație de 12.30 m.”-Nota de Fundamentare, Hotărâre de Guvern.

De la Baia Mare până la Dej (145 km.) contractul pentru studiul de fezabilitate al A utostrăzii Nordului este în derulare cu Asocierea Quadrante Viaponte – Metroul – Capital Vision, contract semnat în ianuarie 2023. De la Vatra Dornei la Suceava (107 km.) proiectant este Best Consulting-Acciona. Luna trecută, Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu avertiza proiectantul Explan cu rezilierea contractului pe lotul Bistrița-Vatra Dornei (63 km.) dacă nici în aprilie, la termenul prelungit, nu predă documentația tehnică, după cum Economedia a explicat aici.