Autostrada Ploiești-Buzău : CNAIR a emis ordinul de începere pentru lotul Ploiești-Mizil. Pizzarotti poate intra în teren din 22 august

Ploiești -Buzău

Compania de Drumuri a emis marți, Ordinul pentru Începerea Lucrărilor pe primul lot al Autostrăzii Ploiești-Buzău, constructorul Pizzarotti urmând să intre în teren pentru organizarea de șantier începând cu 22 august. Practic de la acel moment începe termenul de execuție, dar data de la care constructorul începe efectiv lucrările este decizia constructorului. Pentru lotul de mijloc, Mizil -Pietroasele ( 28 km.) bulgarii de la TRACE și românii de la CONI au termen de începere pentru data de joi, 11 august, dar nu vor deschide șantierul săptămâna aceasta. Data de 22 august pentru începerea a lucrărilor pe Lotul 1 Ploiești-Mizil a fost anunțată pentru prima dată pe 1 august cu ocazia semnării contractului pentru lotul 3 al Autostrăzii Sibiu-Pitești.

Asocierea Pizzarotti- Retter are la dispoziție 20 de luni pentru lotul cu o lungime de 21 kilometri care include 14 poduri și un pasaj de 550 metri lungime, a transmis ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu : ,,Din 22 august începe construcția pe Lotului 1 al autostrăzii Ploiești – Buzău! CNAIR a dat astăzi Ordinul de începere a lucrărilor pe lotul Dumbrava – Mizil, cu o lungime de 21 de km. Asocierea de constructori români și italieni are la dispoziție 20 de luni pentru finalizarea lucrărilor care includ 14 poduri și un pasaj cu lungimea de 550 m. Contractul are o valoare de 1,46 de miliarde de lei( fără TVA) și este finanțat prin PNRR. Autostrada Ploiești-Buzău este prima secțiune a Autostrăzii care va asigura legătura dintre Muntenia și Moldova (A7).”

Tronsonul Ploieşti – Buzău, în cifre:

Întregul sector Ploiești – Buzău al A7 (Autostrada Moldova) are o lungime totală de 63,25 km și o valoare estimată de construcție de 4,3 miliarde lei, alocați prin PNRR.

Lungime – 63 km;

– 6 noduri rutiere;

– 160 de ha de perdele forestiere;

– 42 de poduri + pasaje;

– 4 spații de servicii moderne, dotate și cu stații de încărcare electrice.

Lotul 1, A7 (Dumbrava – Mizil)

Pe cei 21 de km ai Tronsonului 1 – Dumbrava (Autostrada București – Ploiești) – Mizil (DJ 100C) vor fi construite 15 de poduri și pasaje, 2 noduri rutiere și un centru de întreținere și monitorizare.

Lotul 2, A7 (Mizil – Pietroasele)

Proiectul vizează ca pe cei 28,35 de km ai Tronsonului 2 Mizil (DJ 100C) – Pietroasele (DJ 203G) să fie construite 20 de poduri și pasaje, 2 noduri rutiere și 2 spații de servicii.

Lotul 3, A7 (Pietroasele – Municipiul Buzău)

Pe cei 13,9 km ai Tronsonului 3 Pietroasele (DJ 203G) – Municipiul Buzău (DN 2B) vor fi ridicate 7 poduri și pasaje, 2 noduri rutiere, un centru de întreținere și 2 spații de servicii.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *