UPDATE Precizări RETTER/Autostrada Ploiești – Buzău: Directorul RETTER spune că lucrările pe lotul 1 se vor termina la jumătatea anului viitor / CONI a început primele asfaltări pe lotul 2

Autostrada Moldovei Lot 2 asfaltări Coni Sursa : Construim România

UPDATE 

După publicarea articolului reprezentantul constructorului a transmis Economedia că, termenul contractual de finalizare este 27 septembrie 2024, iar înregistrarea publicată pe Canalul YouTube Retter (pe 24 octombrie) include secvențe filmate anterior primirii extensiei de 5 luni.

Articol inițial

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Primul Lot al Autostrăzii Moldovei (A7) ar putea fi terminat „la jumătatea anului viitor”, spune Guido Retter, directorului companiei RETTER, care lucrează pe lotul Ploiești (Dumbrava) – Mizil. Asocierea Pizzarotti – Retter a început lucrările pe lotul cu o lungime de 21 km în vara anului trecut, acum a ajuns la 30% execuție, iar termenul de finalizare este stabilit pentru septembrie 2024. Inițial, contractul avea o durată de 20 de luni, până în aprilie 2024, dar Asocierea a primit o extensie de 5 luni ca urmare a problemelor cauzate de pânza de apă freatică și gropile de împrumut (Studiu de Fezabilitate Consitrans).

Guido Retter, directorul constructorului, spune că pe șantier se lucrează non stop cu peste 240 de utilaje și că presiunea din calendarul PNRR este enormă. „Pentru Grupul Retter, această autostradă este o provocare. Fiind în pachetul PNRR, presiunea este enormă. Înseamnă o organizare a muncii pentru execuție 24 h din 24. Putem să arătăm bună organizare și cum se poate face o autostradă. Sunt sigur că până la mijlocul anului viitor putem închide acest proiect. Acum avem în șantier peste 240 de utilaje”, afirmă Guido Retter.

Pe lotul 2 Mizil – Pietroasele lucrează Asocierea TRACE (Bulgaria) – CONI (Constructor din Prahova). Pe lotul cu o lungime de 28 de kilometri lucrările sunt mult întârziate, mai ales pe secțiunea bulgarilor (23%). Deocamdată, termenul din contract rămâne aprilie 2024, dar lucrările s-ar termina, mai degrabă la toamnă. Pe sectorul CONI se așterne primul start de asfalt, arată cele mai recente imagini publicate pe Canalul YouTube „Construim România”.

Pe Lotul 3 Pietroasele – Buzău, constructorul Nurol (Turcia) a câștigat din nou, după reevaluare, contractul pentru execuția lotului 3 al Autostrăzii Moldovei (A7), însă redesemnarea CNIAR poate fi contestată la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor chiar și după a patra serie de contestații la CNSC/Curtea de Apel București (detalii aici).

Până la sfârșitul anului viitor, CNAIR estimează ca UMB să finalizeze cel puțin două din cele patru loturi ale secțiunii Buzău – Focșani.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Tipul minte in fata camerei. Daca intr-un an au facut 30% cum gandeste el ca 70% se poate face in 6 luni din care 2-3 este iarna. Este imposibil. Decembrie 2024 este mai realist.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.