Autostrada Sibiu – Piteşti: CNAIR i-a desemnat, din nou, pe austriecii de la PORR pentru lotul 4 Curtea de Argeş – Tigveni. Şanse mari pentru semnarea contractului în această toamnă

Lot 4 Sibiu Piteşti Sursa Cătălin Drulă Facebook

Constructorul PORR din Austria a fost desemnat, din nou, câştigător la licitaţia pentru proiectarea şi execuţia lotului 4 al Autostrăzii A1 Sibiu – Piteşti, în urma reevaluării CNAIR menţinând decizia din primăvara acestui an. Antreprenorul lucrează pe primul lot între Sibiu – Boiţa (13 km), iar şansele pentru semnarea contractului în această toamnă sunt destul de mari după modificarea legii achiziţiilor publice şi obligaţia semnării contractului după decizia CNSC – Consiliul Naţional pentru Soluţionarea Contestaţiilor.

„Facem treabă la minister, până la capăt, în ciuda unui premier ostil”, a scris pe pagina sa de Facebook, ministrul transporturilor, Cătălin Drulă în legătură cu această licitaţie care, deși nu este finalizată cum a scris ministrul, are şanse mari să ajungă la semnarea contractului în această toamnă

„ÎNCĂ 2 LICITAȚII FINALIZATE PE SECTOARE IMPORTANTE DE AUTOSTRADĂ: A1 SIBIU-PITEȘTI LOT 4 ȘI A3 SUPLACU DE BARCĂU-CHIRIBIȘ

Facem treabă la minister, până la capăt, în ciuda unui premier ostil.

Sunt finalizate procedurile de evaluare și vor fi comunicați de CNAIR în scurt timp câștigătorii pentru două loturi majore de autostradă:

* Curtea de Argeș-Tigveni, un lot de 10 km din autostrada Sibiu-Pitești, cu un tunel de 1,3km;

* Suplacu – Chiribiș, un lot de 26 km, abandonat din 2013 și aflat pe Autostrada Transilvania, cu lucrări realizate parțial de Bechtel, inclusiv un viaduct de 1,6 km peste lacul de acumulare”, a spus ministrul Drulă.

Lotul 4 are o lungime de 10 kilometri, iar durata contractului este de 60 de luni din care 16 luni proiectare şi 44 execuţie. Cea mai dificilă lucrare va fi tunelul de la Momaia cu o lungime de 1,3 km, a anunţat Compania de Drumuri într-un comunicat oficial: „Ofertantul desemnat caștigător a rămas S.C. PORR CONSTRUCT S.R.L. cu preţul de 1.678.873.121,77 Lei fără TVA. Durata contractului este de 60 de luni, din care 16 luni perioada de proiectare și 44 luni perioada de execuție a lucrărilor. Perioada de garanție a lucrărilor este de 60 de luni. Una dintre lucrările principale ce urmează a fi realizate în cadrul acestui contract este construcția unui tunel cu o lungime de 1.350 m.”

În total, pe Lotul 4 vor fi 13 lucrări de artă din care 12 poduri, pasaje şi viaducte, cel mai lung viaduct fiind de 630 de metri.

Sursa Cătălin Drulă Facebook

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *