Autostrada Sudului Craiova (Filiaşi) – Lugoj a ajuns şi la Curtea de Apel Bucureşti. Contestaţiile Egis vor fi judecate pe 2 februarie / CNAIR nu are contract semnat pentru Studiul de Fezabilitate pe niciun lot

Filiasi-Lugoj

Curtea de Apel Bucureşti va judeca pe 2 februarie o contestaţie a firmei de proiectare Egis la contractele pentru Studiul de Fezabilitate al Autostrăzii Sudului Craiova (Filiaşi) – Lugoj. Plângerea Egis vine după ce Consiliul Naţional pentru Soluţionarea Contestaţiilor (CNSC) a admis în parte contestaţiile pentru lotul 2 Drobeta Turnu Severin – Domaşnea (65 km), respectiv Lotul 3 Domaşnea – Caransebeş (45 km).

Deciziile CNSC s-au emis pe 29 decembrie 2022 şi 26 ianuarie 2023. Pe 17 ianuarie 2023, Egis a depus contestaţie la Curtea de Apel Bucureşti, iar dosarul a fost preluat de la CNSC, se arată pe portalul instanţei: „Litigiu privind achiziţiile publice – contestaţie atribuire DEC.2778/C1/2849,2851/29/12/2022/Adresă solicitare dosar CNSC de către Curtea de Apel”.

Drumul Expres/Autostrada Sudului Filiași – Lugoj are 230 kilometri, patru loturi și o durată de realizare a studiilor de fezabilitate cuprinsă între 18 și 26 de luni. Asocierea condusă de firma IRIMAT (proiectant din Ploiești) a câștigat contractele pentru Studiile de Fezabilitate aferente primelor trei loturi, valoarea fiind de 70 de milioane lei.

Analize Economedia

retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu
calculator, job, grafice
automotive foto 2
Victor Moraru si Marian Neacsu
oameni bagaje
multime, oameni, populatie, demografic, trecere de pietoni
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
bani, lei, finante, bancnote
bani, lei, finante, bancnote, bani numarati, impozit, taxe
Vladimir Putin, Xi Jinping, presedinte, rusia, china, moscova, kremlin, beijing, presedinte, china, rusia
bani, finante, lei, financiar, deficit
Gameloft Romania Cluj Napoca
onrc, registrul comertului
onrc, registrul comertului
Jerome Powell, FED
sticle vin
turism calatorii bani
Euro bani fonduri cheltuieli risipă fraude
bani, lei, finante, bancnote, bani numarati
Borhanci_Bazin-de-inot_01
Luca
onrc, registrul comertului
Pod Argeș Grădiștea București Giurgiu
bani, finante, lei, financiar, deficit
aeroport iasi plecari

„Asocierea IRIMAT CONS SRL (lider de asociere) – STUDIO CORONA SRL CIVIL ENGINEERING – INFRANOVA SOLUTII TEHNICE IN CONSTRUCTII SRL. Lotul 1 (Filiași-Drobeta Turnu Severin) va avea o lungime de aproximativ 70 de km cu preţul de 19.912.613,44 Lei fără TVA (Termenul de evaluare din SEAP este 1 februarie 2023).

Lotul 2 ( Drobeta Turnu Severin – Domașnea) va avea o lungime de aproximativ 65 de km cu preţul de 32.850.683,62 Lei fără TVA

Lotul 3 (Domașnea-Caransebeș) va avea o lungime de aproximativ 45 de km cu preţul de 17.908.135,44 Lei fără TVA.

Durata Contractelor aferente studiilor de fezabilitate este de:

1. Filiași – Drobeta Turnu Severin (20 de luni din care 18 luni pentru realizare Studiului de Fezabilitate)

2. Drobeta Turnu Severin – Domașnea (28 de luni din care 26 de luni pentru realizare Studiului de Fezabilitate)

3. Domașnea – Caransebeș (24 de luni din care 22 de luni pentru realizare Studiului de Fezabilitate)”, anunţa şeful CNAIR, Cristian Pistol pe 8 noiembrie 2022.

Prima procedură pentru proiectarea completă a Drumului de mare viteză Craiova – Lugoj a fost lansată pe 1 iunie 2021 în mandatul ministrului Cătălin Drulă (43 de luni SF+ proiect tehnic), Egis a câștigat contractul, dar CNAIR a anulat procedura în mandatul ministrului Grindeanu și a lansat licitații pentru patru secțiuni. Practic, la un an de la anularea ilegală a primei proceduri, CNAIR nu are niciun contract semnat pentru realizarea Studiului de Fezabilitate. În plus, pe lotul 4 (Caransebeș – Lugoj), CNAIR nici nu a anunțat proiectantul câștigător.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.