CNAIR a prelungit până pe 29 decembrie 2023 termenul-limită pentru evaluarea ofertelor la contractul pentru lotul Poarta Sălajului – Nușfalău, de pe A3 – Transilvania, cel mai mare contract pentru un lot de autostradă scos la licitație până acum. Nu este exclus ca, la sfârșitul anului, CNAIR să decidă o nouă prelungire a termenului pentru evaluarea ofertelor. De exemplu, pentru primul lot al Autostrăzii Unirii A8 (câștigat de Nurol), CNAIR a desemnat constructorul după mai mult de o jumătate de an și trei luni de amânare. La sfârșitul lunii august șapte oferte de la constructori din România, Italia și Turcia au depus oferte la contractul de peste 7 miliarde lei, iar termenul inițial pentru desemnarea câștigătorului a fost luni, 20 noiembrie.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Pentru cei 41 de kilometri de pe Autostrada Transilvania, CNAIR a prevăzut o durată de proiectare și execuție de 78 de luni, adică șase ani și jumătate. Spre comparație, Lotul 2 de pe Autostrada A1 Sibiu – Pitești, cel mai greu contract semnat, are o durată de 68 de luni, 18 proiectare și 50 execuție. Caietul de sarcini are 283 de pagini, arată datele pe care le-a consultat Economedia.

Captură SEAP evaluare oferte Poarta Sălajului – Nușfalău A3 Transilvania:

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Pentru acest lot, UMB s-a asociat din nou cu EuroAsfalt, constructorul din Bosnia și Herțegovina, asociere care va lucra și pe A1 Lugoj – Deva (constructorul EuroAsfalt fiind pentru a răspunde criteriului de experiență tuneluri)

„7 operatori economici s-au înscris pentru a câștiga contractul pentru proiectarea și execuția celor 41 km dintre Poarta Sălajului și Nușfalău, inclusiv Tunelul Meseș:

– Asocierea SA & PE CONSTRUCT SRL – SPEDITION UMB SRL – TEHNOSTRADE S.R.L. – EURO-ASFALT d.o.o (România – Bosnia Herțegovina)

– WEBUILD SPA – MILANO (Italia)

– IC IÇTAŞ INŞAAT SANAYI VE TICARET A.Ş. (Turcia)

– Asocierea MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. – OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (Turcia)

– MAPA INSAAT VE TICARET A.S. (Turcia)

– Asocierea NUROL INSAAT VE TICARET A.S. – DUYGU TAAHHÜT VE İNŞAAT A.Ş. (Turcia)

– Asocierea TEKFEN INSAAT VE TESISAT A.S. – DOGUS INSAAT VE TICARET A.S. (Turcia)

Contractul pentru construcția celor 41 km (din care 2,8 km de tunel), are o perioadă de implementare de 78 de luni (18 luni pentru etapa de proiectare și 60 de luni pentru etapa de execuție a lucrărilor). Contractul prevede inclusiv construcția a 65 de viaducte, poduri și pasaje (în lungime totală de aproximativ 13 km) și a Tunelului Meseș (în lungime de 2,89 km). Valoare estimată este de 7,48 miliarde lei fără TVA, iar finanțare va fi asigurată din Fonduri Europene Nerambursabile”, a transmis pe 28 august șeful CNAIR Cristian Pistol.

Tunelul Meseș

Tunelul Meseș are o lungime de 2,8 kilometri și două galerii. Viteza de proiectare este de 120 km/h.