Compania de Drumuri nu are un contract semnat pentru finalizarea lucrărilor la lotul de autostradă Suplacu de Barcău-Chiribiș la aproape doi ani de la lansarea licitației, iar situația lotului de 26 de kilometri care include și viaductul construit de Bechtel (1,6 km.) se va decide, cel mai probabil în instanță.
Pe 7 decembrie 2020, CNAIR a lansat o licitație cuprinsă între 500 și 570 de milioane de lei pentru finalizarea lucrărilor pe Autostrada Transilvania, lotul Suplacu de Barcău-Chiribiș, tronson de 26 kilometri care include și viaductul de 1,6 kilometri peste lacul de acumulare de la Suplacu de Barcău (Bihor). În iulie 2021, Comisia de Evaluare din CNAIR propunea anularea licitației pe motiv de oferte neconforme pentru ca în septembrie să anunțe că Erbașu a câștigat licitația cu o ofertă de 542 milioane de lei, dar Selina (Drum Asfalt) a contestat decizia. CNAIR a penalizat Selina cu certificat negativ după rezilierea contractului pentru lotul Chiribiș-Biharia (28 km.) dar litigiul se judecă la Curtea de Apel Oradea, primul termen este stabilit pentru 10 noiembrie (reclamant este Compania de Drumuri).
De asemenea, pe 11 noiembrie la Tribunalul București se judecă o contestație a CNAIR împotriva Selina. Practic, CNAIR și Selina se judecă pe speța certificatului negativ ( nu mai poate participa la licitațiile CNAIR 3 ani) pe rezilierea lotului Chiribiș-Biharia) și pe descalificarea ofertei la lotul cu viaductul Suplacu de Barcău. Pe 18 octombrie, în Bihor, șeful CNAIR, Cristian Pistol a explicat că instanța nu a anulat rezilierea și certificatul negativ ci efectele certificatului negativ. Pentru lotul cu viaductul Suplacu de Barcău, CNAIR pregătește reactualizarea indicatorilor tehnico-economici și lansarea unei noi proceduri. În prezent, procedura din Sistemul Electronic de Achiziții Publice pentru acest lot nu figurează ca anulată.