Autostrada Unirii, sectorul de munte Miercurea Nirajului-Leghin : Acordul de Mediu va fi obținut la sfârșitul lunii martie. Documentația de mediu are mii de pagini și este mult mai complexă decât cea de pe Autostrada Sibiu-Pitești

Autostrada Unirii A 8 prelungire desemnare constructori loturi PNRR noi termene 25 și 31 iulie Sursa Foto : Ministerul Transporturilor

Acordiul de Mediu pentru sectorul de munte al Autostrăzii Unirii, secțiunea Târgu Mureș-Târgu Neamț va fi obținut până la sfârșitul lunii martie, anunță Cătălin Urtoi, consilier al Ministrului Transporturilor, Sorin Grindeanu. Acordul de mediu este o documentație care cuprinde mii de pagini și este mai complexă decât cea a loturilor de munte de pe Autostrada A 1 Sibiu-Pitești, a explicat Urtoi. Studiul de Fezabilitate pentru secțiunea Târgu Mureș-Târgu Neamț (211 km.) care include capetele din PNRR și sectorul montan de aproape 160 de kilometri a fost semnat cu proiectantul Acciona (Spania) în mai 2019 pentru 18 milioane lei, mult sub evaluarea CNAIR de 36 milioane, acesta fiind unul dintre motivele întârzierii semnificative.

,,pe partea de munte se lucrează la Acordul de Mediu, deja draft-urile de răspuns s-au cam clarificat și sunt în faza finală de corectură. Unitatea de implementare a Proiectului A 8 (n.r UIP), drumari, ingineri, consultanți de mediu o echipă mai mare, nu-i doar o singură persoană. Șeful UIP, domnul ing. Ionuț Urecheatu a fost foarte aplicat împreună cu dl Udeanu și dl Budescu (n.r directorul tehnic CNAIR). Zilnic, la Departamentul de mediu se mai face câte o corectură…sper ca săptămâna viitoare să se trimită documentația la Administrația pentru Mediu Neamț. Urmează o perioadă de dezbatere și toate aceste observații vor fi incluse într-un mare document, Acordul de Mediu…sunt câteva mii de pagini. Eu spun că spre final de martie, dar ce pot să asigur este că, documentația pe mediu este cea mai elaborată și cea mai bună documentație făcută în România pe zonă de munte, depășește cu mult Autostrada Sibiu-Pitești, cu mult. Au spus-o inclusiv ONG-urile” – a transmis Urtoi într-un podcast. Acesta a mai menționat că, pentru secțiunea Târgu Neamț-Iași forezele suplimentare promise pentru luna aceasta de proiectantul general Consitrans și Geostud încă nu au ajuns în teren

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Ofertele pentru ,,capetele” de la Târgu Mureș și Târgu Neamț (proiectare și Execuție) finanțate prin PNRR pot fi depuse până la sfârșitul lunii, potrivit datelor din SEAP, dar cel mai probabil temrenul va fi prelungit în urma numeroaselor solicitări de clarificare.

Analize Economedia

criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic