Blocaj pe „Autostrada Sudului” (Craiova) Filiași – Lugoj: Egis și Proiect Construct au depus contestații la contractele pentru Studiul de Fezabilitate

Filiasi Lugoj

Compania de Drumuri și asocierea de proiectanți Irimat – Studio Corona nu pot semna contractele pentru Studiile de Fezabilitate aferente loturilor 2 și 3 de pe „Autostrada Sudului” (Craiova) Filiași – Lugoj, după ce Egis și Proiect Construct au depus contestații la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC).

După anularea licitației ilegală a licitației pentru proiectarea la cheie a Autostrăzii Sudului pe traseul Craiova – Lugoj pe care o câștigase Egis, CNAIR a lansat o nouă licitație doar pentru Studiile de Fezabilitate, dar pe patru loturi pentru a reduce termenele pe care ministrul Grindeanu le considera prea lungi. Pentru primele trei loturi, de la Filiași la Caransebeș (lungime totală 180 km), CNAIR a desemnat câștigătoare pe 8 noiembrie asocierea IRIMAT CONS SRL (lider de asociere) – STUDIO CORONA SRL CIVIL ENGINEERING – INFRANOVA SOLUTII TEHNICE IN CONSTRUCTII SRL. Pentru Lotul 4 Caransebeș – Lugoj (50 km) rezultatele încă nu au fost anunțate.

Egis a cerut la CNSC respingerea raportului CNAIR prin care oferta sa a fost declarată neconformă, iar a proiectantului IRIMAT, câștigătoare.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Contestația Egis pentru Lotul 2 Domașnea – Caransebeș:

Lotul 1 (Filiași – Drobeta Turnu Severin) va avea o lungime de aproximativ 70 de km cu preţul de 19.912.613,44 Lei fără TVA

Lotul 2 ( Drobeta Turnu Severin – Domașnea) va avea o lungime de aproximativ 65 de km cu preţul de 32.850.683,62 Lei fără TVA

Lotul 3 (Domașnea – Caransebeș) va avea o lungime de aproximativ 45 de km cu preţul de 17.908.135,44 Lei fără TVA.

Durata Contractelor aferente studiilor de fezabilitate este de:

1. Filiași – Drobeta Turnu Severin (20 de luni din care 18 luni pentru realizare Studiului de Fezabilitate)

2. Drobeta Turnu Severin – Domașnea (28 de luni din care 26 de luni pentru realizare Studiului de Fezabilitate)

3. Domașnea – Caransebeș (24 de luni din care 22 de luni pentru realizare Studiului de Fezabilitate).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.