BMW a vândut, până acum, un milion de vehicule electrice (EV) – inclusiv hibride – și intenționează să atingă două milioane de vânzări de vehicule pur electrice până în 2025, a anunțat producătorul german de automobile, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Aproximativ 70% dintre vehiculele electrice vândute până acum au fost hibrizi, a spus Pieter Nota, membru al consiliului de administrație, adăugând că compania crede că modelele hibride vor continua să joace un rol important, în special pentru clienții care nu au acces ușor la încărcătoare.

Continuarea modernizării mașinilor care ard combustibili fosili a reprezentat un alt pas important către a face industria mai sustenabilă, a spus el: „Numai atunci putem face diferența în baza de clienți”.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

BMW a susținut de mult timp că va investi într-o gamă de tehnologii, mai degrabă decât să se concentreze doar pe mașinile electrice cu baterie pentru a reduce emisiile și că se opune interdicțiilor totale privind achiziționarea de mașini cu motor cu combustie.

Producătorul auto urmărește ca cel puțin 50% dintre vânzările globale să fie complet electrice până în 2030, dar a repetat în numeroase ocazii că lipsa infrastructurii de încărcare a fost o barieră majoră în calea adoptării mai rapide de către consumatori a vehiculelor electrice.

Vânzările din noiembrie au fost ușor sub nivelurile de anul trecut, a spus Nota, deoarece lipsa de semiconductori a continuat să restrângă oferta. Cu toate acestea, compania a rămas încrezătoare că va înregistra o creștere absolută a veniturilor comparativ cu anul trecut, a spus el.