BMW vrea să ajungă la două milioane de mașini pur electrice și hibrid vândute până în 2025

bmw Sursa foto: BMW

BMW a vândut, până acum, un milion de vehicule electrice (EV) – inclusiv hibride – și intenționează să atingă două milioane de vânzări de vehicule pur electrice până în 2025, a anunțat producătorul german de automobile, scrie Reuters.

Aproximativ 70% dintre vehiculele electrice vândute până acum au fost hibrizi, a spus Pieter Nota, membru al consiliului de administrație, adăugând că compania crede că modelele hibride vor continua să joace un rol important, în special pentru clienții care nu au acces ușor la încărcătoare.

Continuarea modernizării mașinilor care ard combustibili fosili a reprezentat un alt pas important către a face industria mai sustenabilă, a spus el: „Numai atunci putem face diferența în baza de clienți”.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

BMW a susținut de mult timp că va investi într-o gamă de tehnologii, mai degrabă decât să se concentreze doar pe mașinile electrice cu baterie pentru a reduce emisiile și că se opune interdicțiilor totale privind achiziționarea de mașini cu motor cu combustie.

Producătorul auto urmărește ca cel puțin 50% dintre vânzările globale să fie complet electrice până în 2030, dar a repetat în numeroase ocazii că lipsa infrastructurii de încărcare a fost o barieră majoră în calea adoptării mai rapide de către consumatori a vehiculelor electrice.

Vânzările din noiembrie au fost ușor sub nivelurile de anul trecut, a spus Nota, deoarece lipsa de semiconductori a continuat să restrângă oferta. Cu toate acestea, compania a rămas încrezătoare că va înregistra o creștere absolută a veniturilor comparativ cu anul trecut, a spus el.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: