BMW a vândut, până acum, un milion de vehicule electrice (EV) – inclusiv hibride – și intenționează să atingă două milioane de vânzări de vehicule pur electrice până în 2025, a anunțat producătorul german de automobile, scrie Reuters.
Aproximativ 70% dintre vehiculele electrice vândute până acum au fost hibrizi, a spus Pieter Nota, membru al consiliului de administrație, adăugând că compania crede că modelele hibride vor continua să joace un rol important, în special pentru clienții care nu au acces ușor la încărcătoare.
Continuarea modernizării mașinilor care ard combustibili fosili a reprezentat un alt pas important către a face industria mai sustenabilă, a spus el: „Numai atunci putem face diferența în baza de clienți”.
BMW a susținut de mult timp că va investi într-o gamă de tehnologii, mai degrabă decât să se concentreze doar pe mașinile electrice cu baterie pentru a reduce emisiile și că se opune interdicțiilor totale privind achiziționarea de mașini cu motor cu combustie.
Producătorul auto urmărește ca cel puțin 50% dintre vânzările globale să fie complet electrice până în 2030, dar a repetat în numeroase ocazii că lipsa infrastructurii de încărcare a fost o barieră majoră în calea adoptării mai rapide de către consumatori a vehiculelor electrice.
Vânzările din noiembrie au fost ușor sub nivelurile de anul trecut, a spus Nota, deoarece lipsa de semiconductori a continuat să restrângă oferta. Cu toate acestea, compania a rămas încrezătoare că va înregistra o creștere absolută a veniturilor comparativ cu anul trecut, a spus el.