Bosch avertizează asupra unor noi reduceri de personal

bosch logo sediu Foto: Andreistanescu / Dreamstime.com

Bosch, cel mai mare furnizor mondial de componente auto, a avertizat joi asupra unor noi reduceri de costuri şi de personal, prognozând stagnarea producţiei de vehicule, ceea ce va afecta marja de profit în 2024, transmite Reuters, citat de Agerpres.

„Nu ne aşteptăm la un mediu economic favorabil în 2024. Restructurarea şi îmbunătăţiri ale proceselor vor avea de asemenea un impact negativ la început şi doar ulterior va veni efectul pozitiv”, a afirmat directorul financiar Markus Forschner.

Acesta a explicat că reducerile sunt necesare pentru a se asigura că grupul Bosch rămâne competitiv într-un mediu în care majoritatea furnizorilor de componente auto, inclusiv Continental şi ZF Friedrichshafen, au anunţat concedieri.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Orice reduceri de personal vor fi efectuate „cu simţul proporţiei”, a declarat Forschner, fără a da amănunte câţi dintre cei 429.416 angajaţi vor fi afectaţi.

Bosch se aşteaptă în acest an la o creştere a veniturilor de 5% – 7%, faţă de un avans de 3,8% anul trecut, iar marja de profit în 2024 va rămâne în cel mai bun caz stabilă, comparativ cu un nivel de 5,3% în 2023.

Forschner a explicat că aceste obiective sunt ambiţioase, ţinând cont că în primul trimestru din 2024 vânzările au scăzut în ritm anual cu 0,8%, reflectând condiţiile mult mai dificile din sectorul auto global, inclusiv costurile mai ridicate şi războiul preţurilor din China.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: