Bosch avertizează asupra unor noi reduceri de personal

bosch logo sediu Foto: Andreistanescu / Dreamstime.com

Bosch, cel mai mare furnizor mondial de componente auto, a avertizat joi asupra unor noi reduceri de costuri şi de personal, prognozând stagnarea producţiei de vehicule, ceea ce va afecta marja de profit în 2024, transmite Reuters, citat de Agerpres.

„Nu ne aşteptăm la un mediu economic favorabil în 2024. Restructurarea şi îmbunătăţiri ale proceselor vor avea de asemenea un impact negativ la început şi doar ulterior va veni efectul pozitiv”, a afirmat directorul financiar Markus Forschner.

Acesta a explicat că reducerile sunt necesare pentru a se asigura că grupul Bosch rămâne competitiv într-un mediu în care majoritatea furnizorilor de componente auto, inclusiv Continental şi ZF Friedrichshafen, au anunţat concedieri.

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Orice reduceri de personal vor fi efectuate „cu simţul proporţiei”, a declarat Forschner, fără a da amănunte câţi dintre cei 429.416 angajaţi vor fi afectaţi.

Bosch se aşteaptă în acest an la o creştere a veniturilor de 5% – 7%, faţă de un avans de 3,8% anul trecut, iar marja de profit în 2024 va rămâne în cel mai bun caz stabilă, comparativ cu un nivel de 5,3% în 2023.

Forschner a explicat că aceste obiective sunt ambiţioase, ţinând cont că în primul trimestru din 2024 vânzările au scăzut în ritm anual cu 0,8%, reflectând condiţiile mult mai dificile din sectorul auto global, inclusiv costurile mai ridicate şi războiul preţurilor din China.