Bosch, cel mai mare furnizor mondial de componente auto, a avertizat joi asupra unor noi reduceri de costuri şi de personal, prognozând stagnarea producţiei de vehicule, ceea ce va afecta marja de profit în 2024, transmite Reuters, citat de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Nu ne aşteptăm la un mediu economic favorabil în 2024. Restructurarea şi îmbunătăţiri ale proceselor vor avea de asemenea un impact negativ la început şi doar ulterior va veni efectul pozitiv”, a afirmat directorul financiar Markus Forschner.

Acesta a explicat că reducerile sunt necesare pentru a se asigura că grupul Bosch rămâne competitiv într-un mediu în care majoritatea furnizorilor de componente auto, inclusiv Continental şi ZF Friedrichshafen, au anunţat concedieri.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Orice reduceri de personal vor fi efectuate „cu simţul proporţiei”, a declarat Forschner, fără a da amănunte câţi dintre cei 429.416 angajaţi vor fi afectaţi.

Bosch se aşteaptă în acest an la o creştere a veniturilor de 5% – 7%, faţă de un avans de 3,8% anul trecut, iar marja de profit în 2024 va rămâne în cel mai bun caz stabilă, comparativ cu un nivel de 5,3% în 2023.

Forschner a explicat că aceste obiective sunt ambiţioase, ţinând cont că în primul trimestru din 2024 vânzările au scăzut în ritm anual cu 0,8%, reflectând condiţiile mult mai dificile din sectorul auto global, inclusiv costurile mai ridicate şi războiul preţurilor din China.