Carrefour retrage produsele PepsiCo și din alte trei țări din Europa, din cauza majorării prețurilor

PepsiCo Romania - fabrica de băuturi răcoritoare Dragomirești (5)

Carrefour retrage produsele PepsiCo de la vânzare și din magazinele Carrefour din Italia, Spania și Belgia, deoarece compania alimentară globală a majorat prea mult prețurile, scrie publicația The Guardian. Inițial, compania a anunțat că nu va mai vinde produsele PepsiCo în magazinele din Franța din cauza prețurilor prea mari.

De joi, pe rafturile Carrefour din Franța, Italia, Spania și Belgia vor fi afișate pancarte pe care se va scrie că magazinul nu va mai comercializa produse PepsiCo, cum ar fi băuturile carbogazoase, chipsurile Lay’s și Doritos și cerealele Quaker, „din cauza creșterii inacceptabile a prețurilor”.

Unele dintre mărcile grupului, precum Cheetos și 7Up, nu erau disponibile joi într-un supermarket Carrefour din suburbia pariziană Auteuil, în timp ce altele, cum ar fi Pepsi, se aflau încă pe rafturi, alături de afiș.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

PepsiCo a declarat pentru CNN că a fost în discuții cu Carrefour timp de mai multe luni și că va „continua să se angajeze cu bună credință pentru a ne asigura că produsele noastre sunt disponibile”.

Compania americană a declarat în octombrie că a planificat creșteri „modeste” de prețuri deoarece cererea a rezistat în pofida creșterilor, ceea ce a determinat-o să își majoreze prognoza de profit pentru 2023 pentru a treia oară consecutiv.

În ultimul an, comercianții cu amănuntul de produse alimentare din mai multe țări, printre care Germania și Belgia, au anunțat că au oprit comenzile de la firmele de bunuri de consum din cauza creșterii prețurilor, o tactică în cadrul unor negocieri care au devenit mai tensionate din cauza inflației.

Carrefour a fost unul dintre cei mai activi retaileri care a provocat marile companii de produse de consum și alimentare în privința prețurilor. Anul trecut, multinaționala franceză a demarat o campanie de „shrinkflation”, prin care a lipit avertismente pe produsele care s-au micșorat, dar care au același preț.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.