Campania de Black Friday 2025 a marcat o schimbare evidentă în comportamentul de consum, deși a înregistrat un nivel al vânzărilor similar cu cel din 2024, transmite magazinul online evomag. Clienții s-au orientat către produse premium, achiziționate preponderent în rate și s-a observat o preferință spre livrarea la lockere.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Această tendință a transformat structura coșurilor de cumpărături: ritmul de vânzări s-a distribuit pe întreaga perioadă a campaniei, iar valoarea medie a coșului a urcat la 2.000 de lei, cu 5% mai mult față de anul precedent. Topul preferințelor a inclus telefoane mobile, tablete, componente PC și electrocasnice, și s-a remarcat includerea mai frecventă a produselor complementare.

Un instrument esențial în accesarea produselor premium a fost utilizarea în creștere a plăților în rate. „Acestea au funcționat ca o soluție de planificare a bugetului, care le-a permis cumpărătorilor să acceseze echipamente mai scumpe, cu impact pe termen lung, fără a pune presiune imediată pe cheltuielile lunare”, potrivit unui comunicat al companiei trimis redacției Economedia.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

În ceea ce privește logistica, livrarea la lockere a reprezentat opțiunea preferată și a acoperit 55% din totalul comenzilor, datorită flexibilității.

De asemenea, traficul de pe mobil a rămas dominant, care a generat 75% din totalul accesărilor pe site-ul magazinului online.