Cea mai mare companie producătoare de înghețată din lume spune că valurile de căldură s-ar putea să nu ajute vânzările

inghetata Sursa foto: pixabay.com

Compania Unilever, cea care produce, printre altele, înghețatele Magnum și Cornetto,a consideră că valul de căldură care afectează în prezent mare parte Europa ar putea de fapt să îi îndepărteze pe consumatori de desertul înghețat, scrie CNN.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Când vine vorba de vreme, “există un punct sensibil pentru temperatură”, a declarat jurnaliștilor directorul financiar al Unilever, Graeme Pitkethly. “Când devine prea cald, oamenii se îndepărtează de înghețată și cumpără în schimb o băutură rece”, a spus el.

Unilever, care deține și Ben & Jerry’s, a înregistrat o creștere puternică a vânzărilor sale în Europa, după ce valul de frig din aprilie și mai a făcut loc unei temperaturi mai ridicate în iunie.

Analize Economedia

Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar

Însă temperaturile au crescut vertiginos în ultimele săptămâni, doborând recorduri locale în unele părți ale Spaniei și Italiei și contribuind la incendii de vegetație violente în Grecia. Oficialii din domeniul sănătății au îndemnat rezidenții și turiștii care vizitează sudul Europei să bea multă apă și să rămână în casă.

Unilever a declarat că vânzările mărcilor de înghețată pentru gospodării au fost reduse în primele șase luni ale anului, deoarece consumatorii, presați de inflație, au redus cheltuielile neesențiale. Gigantul bunurilor de larg consum deține o cincime din vânzările globale de înghețată, potrivit Euromonitor.

Vânzările globale de înghețată ale companiei au crescut cu 5,7% în prima jumătate a anului în termeni valorici, comparativ cu aceeași perioadă din 2022. Creșterea vânzărilor a fost determinată de o creștere puternică a prețurilor, chiar dacă volumele au scăzut.

Majorarea prețurilor la toate produsele Unilever a contribuit la creșterea vânzărilor sale cu 9,1% în prima jumătate a anului, chiar dacă volumele au scăzut marginal. Compania, care produce, de asemenea, săpunul Dove și înălbitorul Domestos, a declarat că majorările de prețuri se vor “modera” pe parcursul anului, pe măsură ce inflația costurilor cu inputurile sale s-a atenuat.

În fața analiștilor, directorul general Hein Schumacher a avertizat, totuși, că volatilitatea de pe piețele de mărfuri agricole – inclusiv impactul războiului din Ucraina asupra prețurilor la grâu și efectele secetei din sudul Europei – ar putea în continuare să ducă la creșterea prețurilor alimentelor.