Celebrul brand de modă Burberry a anunţat o reorganizare masivă. Acţiunile au urcat la cote maxime, cu o creştere de peste 18%

burberry Foto: Dreamstime

Burberry încearcă să recâştige interesul cumpărătorilor şi să îşi îmbunătăţească vânzările în scădere, concentrându-se pe design de patrimoniu şi piese de colecţie în cadrul unui plan strategic numit ”Burberry Forward”, dezvăluit joi, care a urcat acţiunile cu peste 18%, transmite CNBC, conform News.ro.

Planul are scopul de a reconecta brandul cu esenţa sa originală şi de a adopta o abordare mai selectivă asupra produselor, punând accent pe paltoanele şi eşarfele iconice ale mărcii.

După anunţul restructurării, acţiunile Burberry au crescut cu peste 22% şi au închis cu un avans de peste 18%, marcând cea mai mare creştere zilnică înregistrată vreodată.

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

CEO-ul Joshua Schulman, aflat la conducerea companiei din iulie, a subliniat necesitatea de a corecta rapid direcţia şi de a repoziţiona Burberry pentru o creştere profitabilă şi sustenabilă.

Planurile de relansare au fost prezentate în acelaşi timp cu rezultatele intermediare pe 2024, care au arătat o scădere de 20% a vânzărilor pentru al doilea trimestru consecutiv.

În timp ce sectorul de lux înregistrează o încetinire, Schulman consideră că Burberry poate reveni în prim-plan prin punerea accentului pe autenticitate şi designuri britanice de tradiţie.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: